عصر خودرو

کمربند ‌طلا، تحفه جدید فرابورس

عصر بازار: کمربند طلای زمرد نشان توسط کارگزاری سهم آشنا در بازار دارایی فکری فرابورس عرضه شد.

کمربند ‌طلا، تحفه جدید فرابورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصربازار، کمربند زرین زمرد نشان، اخیرا" در بازار دارایی فکری فرابورس، توسط کارگزاری سهم آشنا عرضه شد. این کالا با  ابعاد 135در 10سانتیمتر طراحی و ساخته شده‌است و در قسمت میانی آن یک قطعه جواهر گرانبها که دارای یک تخمه زمردسبز به وزن 220قیراط تراش وطراحی ونصب شده‌است که در مجموع این صنایع دستی انحصاری از ترکیب چهار صنعت دستی الهام گرفته شده‌است.
    این عرضه که تعداد ایده های عرضه شده این بازار را به عدد 77 رسانده است، تفاوت‌های عمده ای با سایر ایده‌های عرضه شده در این بازار و سایر بازارهای زیرمجموعه بازار سرمایه دارد. این محصول منحصر به فرد که پیش از این تصور می‌شد فقط در گالری‌های جواهرات و موزه جواهرات یافت شود، به نظر برخی از فعالان بازار سرمایه، نظم بازار دارایی فکری را که تا به حال اختراعات و طرح‌های صنعتی را پذیرا بوده ، به هم ریخته‌است. البته این طرح، به عنوان طرح صنعتی در بازار دارایی فکری فرابورس عرضه شده و توسط شادی غیوری طراحی شده است. نام مالک این کالا نیز بهرام عبدلی است.

    شهریار شهمیری، مدیرعامل کارگزاری سهم آشنا در گفت‌و‌گو با عصربازار در باره سنخیت نداشتن این طرح با سایر طرح‌های ارائه شده در بازار دارایی فکری اظهار کرد: ذهنیتی که درخصوص بازار دارایی فکری وجود دارد این است که باید حتما طرح‌های صنعتی در این بازار عرضه شود ، اما  به جز اختراعات صنعتی، این بازار قابلیت پذیرش انواع طرح‌های هنری، صنعتی، دارویی، پزشکی و ادبی را نیز دارد. این طرح به عنوان طرح صنعتی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت شده‌است.
    او افزود: قیمت گذاری این طرح هنوز انجام نشده‌است، اما وقتی که متقاضی برای این کالا پیدا شود، بر اساس مذاکره و توافق مالک، قیمت مشخص می‌شود. به نظر می رسد که خریداران این طرح سرمایه گذاران بخش خصوصی، بانک‌ها و یا موزه‌ها باشند.

    برچسب ها