عصر خودرو

مدیرعامل بورس کالا:

امکان عرضه سیمان صادراتی در بورس کالا از مهرماه

عصر بازار- مدیرعامل بورس کالا با بیان اینکه وعده‌ای که تولیدکنندگان سیمان داده‌اند این است که در مهرماه این عملیات اجرایی شود، گفت: هر آنچه که صادرات سیمان وجود دارد باید از این کانال مطمئن صورت بگیرد.

امکان عرضه سیمان صادراتی در بورس کالا از مهرماه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، حامد سلطانی‌نژاد در خصوص عرضه مصالح ساختمانی در بورس کالا، اظهار داشت: محصولاتی مانند تیرآهن و میلگرد از مدت‌ها قبل در بورس کالا مورد معامله قرار می‌گیرند، اما در مورد سیمان به عنوان یک محصول استراتژیک، اگر بخش خصوصی تمایل داشته باشد آماده هستیم آن را در بورس کالا عرضه کنیم.

    مدیرعامل بورس کالا با بیان اینکه انجمن تولید کنندگان سیمان تلاش فراوانی را در این راستا انجام داده است که سیمان یا کلینکر از طریق بورس کالا صادر کند، گفت: وعده‌ای که تولیدکنندگان سیمان داده‌اند این است که در مهرماه این عملیات اجرایی شود، باید با این تولیدکنندگان تاریخ مهرماه را به نتیجه برسانیم.

    وی در خصوص میزان سیمانی که در آینده در بورس عرضه می‌شود، اظهار داشت: هر آنچه که صادرات سیمان وجود دارد باید از این کانال مطمئن صورت بگیرد؛ پتانسیل فعلی، پتانسیل کل صادرات سیمان است.

    برچسب ها