عصر خودرو

ششمین عرضه اولیه امسال فردا انجام می‌شود

عصر بازار- ششمین عرضه اولیه امسال با عرضه ۱۰ درصد سهام شرکت تولید و صادرات ریشمک روز شنبه(اول مهرماه) انجام خواهد شد.

ششمین عرضه اولیه امسال فردا انجام می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، عرضه اولیه 11 میلیون و 492 هزار و 822 سهم شرکت تولید و صادرات ریشمک به عنوان ششمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه شنبه(اول مهرماه) در فرابورس ایران انجام خواهد شد.

    در این عرضه اولیه حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 200 سهم و کف قیمت 6607ریال و سقف قیمت 6740ریال برای خریداران تعیین شده و مدیریت این عرضه را نیز شرکت  کارگزاری تدبیرگران فردا بر عهده گرفته است.

    این گزارش می افزاید: 10 درصد از سهام شرکت تولید و صادرات ریشمک شنبه آینده در حالی روز میز فروش می رود که این شرکت حاضر در صنعت دارو، از سال 1348 در زمینه تولید پودر و عصاره شیرین بیان از ریشه گیاه شیرین بیان در شیراز (بعد از انتقال از تهران به شیراز در سال 1350) فعال بوده و در حال انتقال کارخانه به شهرستان سپیدان (با پیشرفت 52 درصدی تا سال گذشته) است تا قادر به افزایش تولید از 1.6 به 3 هزار تن باشد.

    همچنین "دریشمک" که رقیب اصلی شرکت شیرین دارو است، دارای 99 نیروی انسانی بوده و 100 درصد محصولات آن شامل پودر و عصاره شیرین (50 برابر شیرین از قند) با کاربرد در حوزه پزشکی ، دارویی، غذایی و بهداشتی صادر و 95 درصد محصولات 14 شرکت فعال در این حوزه صادر می شود.

    گفتنی است پس از عرضه اولیه "به پرداخت ملت" در تیرماه در بورس اوراق بهادار، "مبین وان کیش" در مردادماه در فرابورس ایران، "هتل پارسیان کوثر اصفهان"، "تولیدی چدن سازان" و "داده گستر عصر نوین" در شهریورماه در فرابورس و بورس، ششمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه شنبه(اول مهرماه) با عرضه 10 درصد سهام تولید و صادرات ریشمک در فرابورس ایران رقم خواهد خورد.

    کارشناسان معتقدند در شرایطی که بازار از کمبود نقدینگی رنج می برد عرضه های اولیه پی در پی با جذب نقدینگی موجود بازار به سمت خود این مشکل را بیشتر می کند.

    برچسب ها