عصر خودرو

وزیر نفت خبر داد:

نیاز کشور به ۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری برای توسعه تولید نفت

عصر بازار- وزیر نفت گفت: برای توسعه تولید نفت کشور به رقم ۴۰ تا ۵۰ میلیارد دلار به سرمایه گذاری نیاز داریم که در داخل موجود نیست، بنابراین لازم است از طریق قراردادهای خارجی، تولید نفت کشور را افزایش دهیم.

نیاز کشور به ۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری برای توسعه تولید نفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ،بیژن نامدار زنگنه در بیست و نهمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: برای حفظ عزت ایران و اسلام و برای پیشرفت کشور امروز هم به مجاهدت ها، ایثارگری ها و افتخارآفرینی جهادگران در دوران دفاع مقدس نیاز داریم.

    وی افزود: در دوران جنگ برای دفاع از کشور،تلاش شبانه روزی می کردیم،امروز هم برای ایجاد اشتغال و توسعه کشور باید شبانه روزی فعالیت کنیم.

    وزیر نفت با بیان اینکه باید ارزش های ایثارگری و فداکاری های دوران دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود ادامه داد: در آغاز کار دولت یازدهم،میزان تولید نفت به کمتر از 1 میلیون تن کاهش یافته بود که با تلاش فراوان و علیرغم مخالفت های برخی کشورهای اوپک در خارج و انتقادهای برخی در داخل،تولید نفت کشور به میزان تولید پیش از تحریم ها بازگشته است.

    وی تصریح کرد: برای توسعه تولید نفت کشور به رقم 40 تا 50 میلیارد دلار به سرمایه گذاری نیاز داریم که در داخل موجود نیست، بنابراین لازم است از طریق قراردادهای خارجی،تولید نفت کشور را افزایش دهیم.

    نامدار زنگنه با اشاره به اینکه بیشتر وزیران موفق دولت، سابقه فعالیت در جهاد سازندگی دارند گفت: برای دفع شر از جمهوری اسلامی ایران  باید با عقلانیت و تدبیر و فداکاری،شبانه روزی تلاش کنیم؛ مشکلات کشور با شعار حل نمی شود. در مقابل فرزندان شهدا، مسئولیت سنگینی داریم و برای عزت کشور باید از جان و آبروی خود نیز بگذریم.

    برچسب ها