عصر خودرو

سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومانی یک بانک در اپلیکشن سفر

عصر بازار- معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از ارائه ۱۱۰ خدمت برای کاهش ریسک‌ سرمایه‌گذاری در حوزه، های تک خبر داد و گفت: یکی از بانک‌ها هفته گذشته ۸۰ میلیارد تومان در یکی از اپلیکیشن‌های سفر سرمایه‌گذاری کرد.

سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومانی یک بانک در اپلیکشن سفر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، علیرضا دلیری در آیین افتتاح مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن با بیان این‌که نمی‌توانیم علم را به ثروت تبدیل کنیم که در زندگی مردم تاثیر گذاشته باشد، گفت:‌ بر اساس بررسی‌های صورت گرفته آموزش در کشور ما پس از فارغ‌التحصیلی در صنعت رسوخ نمی‌کند. در دانشگاه‌های شاخص ایران (فنی) زیر 15 درصد با صنعت ارتباط داشتند و این تفکر وجود دارد که اگر دانشگاهیان وارد حوزه صنعت شوند، بیزنس من می‌شوند.

    وی با بیان این‌که این یک تفکر غلط است، تصریح کرد: باید دانشگاه دانشجو را درگیر کارهای استارتاپ‌ها کند تا بتوانند وارد بازار کسب و کار شوند.

    وی با اشاره به مقاومت برخی در راه‌اندازی مراکز نوآوری دانشگاه‌ها اظهار کرد:‌ دانشجویی که در 21 سالگی پول تو جیبی را از پدرش می‌گرفت در وضعیتی قرار دارد که در حال حاضر شرکتش 4 میلیارد تومان درآمد در سال دارد.

    معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با تاکید بر این‌که اگر دانشجوی ما می‌خواهد موفق باشد باید وارد بازار فناوری‌های نوین شود، افزود: با 9 بانک برای سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوین تفاهمنامه امضاکرده‌ایم.

    دلیری با بیان این‌که زمانی اسنپ و تپسی را از تاکسی‌رانی بیرون کردند از سرمایه‌گذاری 80 میلیارد تومانی یکی از بانک‌ها طی هفته گذشته در یکی از همین اپلیکیشن‌های سفر سرمایه‌گذاری کرده است، تصریح کرد:‌حوزه های تک را حوزه پر ریسکی می‌دانند در این راستا تدابیری را اندیشیده ایم که از آن جمله می‌توان به 110 خدمت اشاره کرد که ریسک فعالیت در این بخش را کاهش می‌دهد.

    برچسب ها