عصر خودرو

مدیرعامل شرکت رفاه :

درپی جذب سرمایه گذاری بازرگانان کشورهای اسلامی در ایران هستیم

عصر بازار- عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه که در هشتمین کنفرانس و نمایشگاه تجارت جهان اسلام در مالزی لوح برتر و جایزه کارآفرین نوآور کشورهای اسلامی را دریافت کرد،گفت که این شرکت درپی جذب سرمایه گذاری بازرگانان و تجار کشورهای اسلامی در ایران است.

درپی جذب سرمایه گذاری بازرگانان کشورهای اسلامی در ایران هستیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ، 'فرشید گل زاده' مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه تصریح کرد: فعالیت موفق شرکت رفاه به عنوان یک شرکت اسلامی مورد توجه شرکت کنندگان حاضر در هشتمین کنفرانس و نمایشگاه تجارت جهان اسلام قرار گرفت .علاوه براین رایزنی های متعددی با فعالان اقتصادی کشورهای اسلامی با هدف جذب سرمایه گذاری در کشور و همچنین انتقال دانش و فن آوری به ایران انجام شد.
    وی حضور در نمایشگاه جنبی این کنفرانس را فرصت بسیار خوبی برای تبادل تجربیات و بیان خواسته های فعالان عرصه اقتصادی در میان مسلمانان دانست و گفت که در چهار روز برگزاری این کنفرانس بین المللی با تعداد زیادی از تجار موفق مسلمان گفت وگو شد که انتظار می رود منجر به تقویت روابط بین المللی اقتصادی کشور شود.
    گل زاده در این همایش بین المللی موفق به کسب لوح تقدیر برتر و جایزه کارآفرین نوآور کشورهای اسلامی شد.
    این جایزه به کارآفرینانی که کارکرد آنها در بخش های اقتصادی منجر به نتایجی مانند توسعه کمی و کیفی، اشتغال‌زایی ، استفاده ازفن آوری و نوآوری در توسعه و رونق کسب و کار شده باشد، تعلق می گیرد.
    گل زاده با اشاره به اقدامات انجام شده در شرکت رفاه برای بازسازی اقتصادی آن، گفت که برنامه های تحول راهبردی این فروشگاه ها از سال 93 آغاز و تاکنون ادامه دارد که طی این مدت سبب شده ارزش سهام این شرکت 270 درصد افزایش یابد.
    وی توجه به توسعه انسانی را یکی از مهمترین عوامل پیشرفت پروژه های بازسازی این شرکت دانست و گفت در دو سخنرانی انجام شده در این همایش بین المللی بر اهمیت توسعه نیروی انسانی به عنوان مهمترین مبانی زیرساختی گسترش بنگاههای اقتصادی درکشورهای اسلامی تاکید شد که مورد استقبال فعالان این حوزه قرار گرفت.
    هشتمین همایش و کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام 2017 در روزهای 24 تا 28 شهریورماه به میزبانی کوالالامپور و با حضور دو هزار نفر از بازرگانان ، متخصصان و اندیشمندان و فعالان اقتصادی در مرکز تجارت جهانی پوترای این شهر برگزار شد.
    این کنفرانس توسط مرکز تجارت بین المللی سازمان همکاری اسلامی و با همکاری مرکز اسلامی توسعه تجارت مالزی از هشت سال گذشته با هدف همتایابی تجاری، شناسایی فرصت های تجاری، فرصت شبکه سازی و همکاری تجاری، امکان تبلیغ محصولات و نام های تجاری و معرفی فعالان و نخبه های اقتصادی هان اسلام به میزبانی مالزی برگزار می شود.

    برچسب ها