عصر خودرو

رییس اتاق بازرگانی ساووی جنوبی فنلاند:

اتاق بازرگانی فنلاند علاقمند به برقراری ارتباط با ایران است

عصر بازار- رییس اتاق بازرگانی ساووی جنوبی فنلاند گفت: اتاق بازرگانی فنلاند در جهانی سازی شرکت ها و فعالان اقتصادی پیشگام و علاقمند به برقراری ارتباط با ایران است.

اتاق بازرگانی فنلاند علاقمند به برقراری ارتباط با ایران است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، مارکو کاپریانی امروز چهارشنبه در همایش تجاری اتاق های بازرگانی ساووی جنوبی فنلاند و سنندج که در سالن همایش های مرکز سنجش و مهارت و صلاحیت حرفه ای کردستان برگزارشد، ضمن تشکر از برگزارکنندگان این همایش گفت: تیم هیئت بازرگانی ایالت ساووی جنوبی و نماینده وزیر اقتصاد و معاون سفیر فنلاند در  این همایش حضور دارند.

    وی عنوان کرد: سفیر اسبق فنلاند در ایران در سفر به کردستان پیشنهاد برگزاری چنین همایشی را دادند که این مهم  نشان می دهد مقامات فنلاند آمادگی سفر به همه کشورها و استان ها برای آشنایی با فرصت های مختلف سرمایه گذاری را دارند.

    وی با اشاره به اینکه این هیئت نه تنها نماینده ایالت ساووی جنوبی بلکه نماینده کل فنلاند هستند، بیان کرد: تاکنون به استان زنجان در ایران و امروز هم به کردستان سفر کردیم و در این سفر دید مثتبی به آینده روابط فی ما بین پیدا کرده ایم.

    رییس اتاق بازرگانی ساووی جنوبی فنلاند ادامه داد: در حال حاضر مذاکراتی بین دو اتاق برای امضای تفاهم نامه همکاری انجام شده وامیدواریم این اتفاق باعث گشایش هر چه بیشتر روابط شود.

    کاپریانی با اشاره به اینکه در فنلاند ارزش زیادی برای کارآفرینی  قائل هستند، ادامه داد: شرکت های ساووی جنوبی و کارآفرینان ما در فنلاند خیلی فعال و پیشرو هستند.

    وی اضافه کرد: اتاق بازرگانی فنلاند در جهانی سازی شرکت ها و فعالان اقتصادی پیشگام و علاقمند به برقراری ارتباط با ایران است.

    وی از مسئولان و مدیران استان کردستان  هم دعوت کرد که به ایالت ساووی جنوبی فنلاند سفر  و از نزدیک فرصت های موجود در این منطقه را مشاهده کنند.

    رییس اتاق بازرگانی ساووی جنوبی فنلاند ادامه داد: در ارتباط با فرصت های موجود در کردستان بررسی های انجام می دهیم و روی نقاط و موضوعاتی که راحت تر بتوانیم همکاری داشته باشیم تمرکز می کنیم.

    برچسب ها