عصر خودرو

راه اندازی اولین صندوق پروژه ایران کلید خورد

عصر بازار- مجمع مؤسس نخستین صندوق پروژه کشور با حضور نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و ارکان صندوق برگزار شد.

راه اندازی اولین صندوق پروژه ایران کلید خورد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، مدیرعامل تامین سرمایه امین، با اعلام این خبر گفت: صندوق پروژه مپنا با هدف سیکل ترکیبی کردن نیروگاه پرند طراحی شده است.

    علی سنگینیان ارزش این صندوق را بیش از دو هزار و هشتصد میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: حدود 400 میلیارد تومان از این سرمایه از طریق پذیره نویسی در بازار سرمایه تامین مالی خواهد شد و مابقی آن توسط گروه مپنا تامین می شود که بخشی از آن در حال حاضر موجود است.

    وی در خصوص مزایای راه اندازی صندوق های پروژه گفت: آسان بودن تأمین منابع مالی مورد نیاز برای پروژه، بهره‌مندی سرمایه‌گذاران خرد از سود ناشی از اجرای پروژه، مصونیت سرمایه‌گذاران خرد از ریسک های سرمایه گذاری در یک پروژه اعم از نقدشوندگی در طی دوره، نظارت بر حسن اجرای طرح و پیشرفت فیزیکی پروژه و ... بخشی از مزایای را سرمایه گذاری در این صندوق هاست.

    وی به عنوان بازارگردان و متعهد پذیره نویس صندوق پروژه مپنا گفت: در مجمع موسسین؛ شرکت مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی به عنوان مدیر صندوق، تأمین سرمایه امین به عنوان بازارگردان و متعهد پذیره نویس، تامین سرمایه آرمان به عنوان متولی، مؤسسه حسابرسی آروین ارقام پارس به عنوان حسابرس صندوق و شرکت مهندسی مسینان به عنوان ناظر فنی صندوق انتخاب شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها