عصر خودرو

در معاملات روز گذشته؛

۵ سررسید آتی سکه صعودی شد

عصر بازار- حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۷ هزار و ۶۷۱ قرارداد و ارزش معاملات نیز به یک هزار و ۷۹ میلیارد ریال رسید.

۵ سررسید آتی سکه صعودی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، روز گذشته در بازار نقدی، قیمت انواع طلا با روند افزایشی همراه شده و در عین حال نرخ سکه تمام ثبات داشت.

    نرخ سکه تمام طرح جدید در روزهای گذشته و از ابتدای هفته تا روز دوشنبه با حرکت نزولی همراه بود، اما روز گذشته نرخ آن بدون تغییر یک میلیون و 241 هزار تومان عرضه شد. هر اونس طلا هم روز گذشته با افزایش یک دلاری به بیش از 1308 دلار رسید.

    در معاملات آتی سکه در روز گذشته هر 5 سررسید آتی سکه روندی افزایشی داشتند. به این ترتیب قرارداد سکه سررسید آبان ماه رشد 0.11 درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و 281 هزار تومان داد و ستد شد. در همین حال قراداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و 319 هزار تومان خریداری شد که نسبت به روز دوشنبه 0.34 درصد رشد داشت.

    از سوی دیگر قرارداد آتی سکه تحویل اسفند ماه با رقم یک میلیون و 352 هزارتومان مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز دوشنبه  0.21 درصد رشد داشت. همچنین قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال 97 با 0.16 درصد رشد با رقم یک میلیون و 389 هزارتومان داد و ستد شد.

    در آخر قرارداد آتی سکه تحویل تیر ماه سال 97 با 0.28 درصد افزایش با رقم یک میلیون و 426 هزارتومان داد و ستد شد.

    برچسب ها