عصر خودرو

معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو:

صادرات خودرو به کشورهای اروپایی در دستور کار ایران‌خودرو است

عصر بازار- معاون بازاریابی و فروش ‌ایران‌خودرو گفت: بیشترین صادرات شرکت ایران خودرو به عراق بوده، اما موضوع صادرات محصولات این شرکت به کشورهای اروپایی همچون روسیه و اوکراین در دستور کار قرار گرفته است.

صادرات خودرو به کشورهای اروپایی در دستور کار ایران‌خودرو است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، مصطفی خان‌کرمی ‌در نشستی خبری اظهار داشت: در گذشته نمایشگاه‌های خودرو به‌صورت متمرکز در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شد و از دو سال پیش نمایندگان استان‌ها این نمایشگاه‌ها را به‌صورت مستقل برگزار می‌کنند.

    وی افزود: بالای 40 نوع خودرو در شرکت ایران خودرو تولید می‌شود و طبق آخرین بخشنامه در بحث تسهیلات خودرو 18 درصد بود و شرکت‌های رقیب سودهای ماهیانه نامتعارف دارند اما شرکت ایران خودرو چنین کاری را نکرده است.

    معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران‌خودرو با بیان اینکه انتخاب اول مردم خودروهای این شرکت است، خاطرنشان کرد: در مناسبت‌های مختلف سال طرح‌های ویژه فروش خودرو اجرا می‌شود و در هفته نخست طرح لیست‌ها بسته می‌شود و خودروهای این شرکت حداقل تا 10 هزار کیلومتر نیاز به تعمیر ندارد و به درجه‌ای از اطمینان رسیدیم که گارانتی 50 هزار کیلومتر را لحاظ کرده‌ایم.

    خان‌کرمی با بیان اینکه 54 درصد سهم خودروهای مردم از محصولات ایران خودرو است، تصریح کرد: در بحث کیفیت و تنوع محصول هم برنامه ویژه‌ای داریم و خودروی s5 که در مشهد تولید شده در دوم مهر ماه رونمایی می‌شود و قیمت این خودرو هنوز تعیین نشده، اما حدود سه برابر سایر محصولات تولیدی و 12 میلیون تومان بالاتر نمونه‌های مشابه بوده است.

    وی تاکید کرد: خودروی فاقد مصرف از گردونه تولید خارج می‌شوند و خودروهای به‌روز، اتوماتیک و کم‌مصرف جایگزین آن می‌شوند و در آخرین اقدام 60 دستگاه خودروی دنا پلاس که به تازگی تولید شده به خانواده شهدای حادثه پلاسکو اهدا شد.

    معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو در رابطه با صادرات محصول، گفت: بیشترین صادرات شرکت ایران خودرو به عراق بوده، اما موضوع صادرات محصولات این شرکت به کشورهای اروپایی همچون روسیه و اوکراین در دستور کار قرار گرفته است.

    خان‌کرمی گفت: خودروی وارداتی تهدید برایمان نیست، بلکه فرصتی برای یک رقابت قابل سنجش بوده و در بحث تولید خودروهای برقی هم به‌زودی برنامه‌های خود را اعلام خواهیم کرد.

    وی افزود: در بحث تقاضای مردمی خریداران به درآمد خود و شرایط بازار با اقساط و تسهیلات مناسب نگاه می‌کنند و محصولات تولیدی در استان‌ها خوب بوده و خراسان رضوی در رتبه یک کیفیت تولید و توسعه محصول قرار دارد.

    معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو با اشاره به اینکه بیشترین درخواست مردمی در زمان اجرای طرح‌های ویژه است، بیان کرد: مردم در طرح‌های مناسبتی طول سال همچون دهه مبارک فجر استقبال پرشوری دارند و در حال حاضر امکان افزایش ظرفیت محصول ارائه شده وجود ندارد اما در آینده‌ای نزدیک بررسی لازم را در این رابطه خواهیم داشت.

    برچسب ها