عصر خودرو

صحرایی در رابطه با معالات دیروز "های وب عنوان کرد:

اشد مجازات در صورت احراز تخلف

عصر بازار- بورس تهران با شرکت مدیریت فناوری در خصوص عرضه ۸۰۰ هزار سهم "های وب" به یک نفر مکاتبه کرده است.

اشد مجازات در صورت احراز تخلف
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، علی صحرایی، معاون بازار شرکت بورس تهران با بیان این مطلب در خصوص معاملات روز گذشته های وب گفت: با توجه به غیر عادی بودن این معامله توسط یک مشتری برخط منتظر پاسخ از طرف شرکت مدیریت فناوری هستیم.

    وی در ادامه افزود: در این راستا اقدامات اولیه به عمل آمده و شرکتOMS  (شرکت نرم افزاری ثبت سفارش) تا ساعت 9 صبح از ارسال سفارش های برخط ممنوع شد.

    صحرایی خاطر نشان کرد: چنانچه بعداً طی پیگیری های انجام گرفته مشخص شود شرکت کارگزاری یا OMS تخلفی انجام داده در هر مرحله ای که باشد برخوردهای انضباطی لازم با اشد مجازات انجام می گیرد زیرا  اعتماد سهامداران بسیار مهم است.

    معاون بازار شرکت بورس گفت: گزارش فنی مدیریت فناوری مشخص می کند که این اتفاق خطای سامانه یا دخالت انسانی بوده، و چنانچه مشخص شود تخلفی صورت گرفته است به دلیل اهمیت موضوع با اشد مجازات با آن برخورد می شود.

    وی با بیان اینکه فعالان بازار یقین بدانند روشن شدن این موضوع برای خود شرکت بورس از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: فرد خریدار امروز به طور خودجوش شروع به عرضه سهام خریداری شده کرده است، اما این اقدام مانعی برای پیگیری حقوقی این موضوع نمی شود و شرکت بورس تا به نتیجه رسیدن نهایی این موضوع را پیگیری می کند.

    برچسب ها