عصر خودرو

حضور مدیر عامل وجمعی از مدیران بانک انصار درمراسم یاد بود شهید سرافراز مجید مختاری فر در استان قم

عصر بازار: روز چهار شنبه ۹۴/۸/۶ به منظور گرامیداشت مقام شهید مختاری فر از شهدای مدافع حرم حضرت زینبسلام اله علیها و مدیر سابق بانک انصار مدیریت شعب استان قم، مراسم یادبودی در مسجد باقریه با حضور دکتر ابراهیمی و جمعی از مسئولین معاونت ها ومدیران حوزه مرکزی بانک انصار ، خانواده معظم شهدا و ایثار گران و مسئولین کشوری و لشکری استان برگزار گردید.

حضور مدیر عامل وجمعی از مدیران بانک انصار درمراسم یاد بود شهید سرافراز مجید مختاری فر در استان قم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این مراسم با حضور حضرت آیت ا... کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری ، حضرت آیت ا... حائری شیرازی ، حجت الاسلام و المسلمین ملکا رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم ، حجت الاسلام حکیم ، روحانیت معظم ، مدیریت و خادمین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومهسلام ا... علیها، فرماندهان و مسئولان سپاه استان ، مدیران ادارات ، نهادها و بانکهای استان  و مردم شهیدپرور برگزار گردید .

    لازم به ذکر است این مراسم که با سخنرانی استاد صادقی واعظ و مدیحه سرایی مادحین اهل بیت (س) همراه بود ، با عنایت خداوند متعال و از برکت خون شهدا بسیار با شکوه و درشأن آن شهید عزیز برگزار شد. 

    همچنین مدیر عامل محترم به همراه معاونین و مدیریت شعب استان قم به منظور تجلیل از مقام آن شهید والامقام در منزل شهید حضور یافتند .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها