عصر خودرو

نایب رئیس انجمن کارفرمایان فرانسه:

امضا قراردادهای مهم تجاری بین ایران و فرانسه

عصر بازار- نایب رئیس انجمن کارفرمایان فرانسه (مدف بین‌الملل) گفت: قراردادهای مهم تجاری طی هفته های آینده بین ایران و فرانسه امضا می‌شود.

امضا قراردادهای مهم تجاری بین ایران و فرانسه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا، ایو تیبو دوسیلگی امروز در همایش تجاری ایران و فرانسه که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، با اشاره به تحولات سیاسی صورت گرفته در دو کشور طی سال‌های گذشته، گفت: با این وجود در علاقه‌مندی شرکت‌های ایرانی و فرانسوی برای تقویت روابط تجاری بین دو کشور تغییری رخ نداده است.

    وی با اشاره به توسعه روابط دو کشور پس از برجام، افزود: هر دو کشور دارای صنایع مطرحی هستند و همین موضوع باعث می‌شود همکاری‌هایی در زمینه‌ مختلف انرژی، مخابرات، صنایع خودروسازی و ... رخ دهد. 

    دوسیلگی با بیان اینکه سهم شرکت های فرانسوی نسبت به سایر کشورهای اروپایی در ایران کمتر است، گفت: با این وجود شرکت‌های فرانسوی فقط برای گرفتن سهمی از بازار ایران نیامده‌اند، بلکه به دنبال توسعه روابط تجاری درازمدت هستند.

    وی ادامه داد: نمونه این مسئله را می‌توان در قرارداد توتال فاز 11 پارس جنوبی و همچنین قرارداد شرکت رنو برای تولید خودرو در ایران مشاهده کرد که این قراردادها نشانه مشارکت‌های طولانی‌مدت و مشارکت‌های برد برد است. 

    نایب رئیس انجمن کارفرمایان فرانسه افزود: امیدوارم در هفته‌های آینده شاهد امضای قراردادهای مهمی بین دو کشور مانند این دو قرارداد باشیم.

    برچسب ها