عصر خودرو

اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی کرد

رشد تولید نفت شیل آمریکا برای دهمین ماه متوالی

عصر بازار- دولت آمریکا اعلام کرد تولید نفت شیل این کشور تحت تاثیر افزایش قیمت‌ها به بالای ۵۰ دلار در هر بشکه، در اکتبر برای دهمین ماه متوالی رشد خواهد کرد.

رشد تولید نفت شیل آمریکا برای دهمین ماه متوالی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، در گزارش تولید ماهانه اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی شده است تولید هفت حوزه شیل در اکتبر حدود 79 هزار بشکه در روز رشد کرده و به 6.1 میلیون بشکه در روز بالغ می‌شود.

    براساس این گزارش تولید بیکن داکوتای شمالی 79000 بشکه در روز رشد کرده و به 1.06 میلیون بشکه در روز می‌رسد که بالاترین میزان از ماه مه سال 2016 خواهد بود.

    در تگزاس تولید نفت ایگل فورد 9000 بشکه در روز کاهش یافته و به 1.27 میلیون بشکه در روز می‌رسد که نخستین کاهش ماهانه از آوریل خواهد بود.

    پیش بینی می‌شود تولید پرمین حدود 55 هزار بشکه در روز رشد کرده و به 2.6 میلیون بشکه در روز می‌رسد که بالاترین میزان از سال 2007 به این طرف خواهد بود.

    اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود پیش بینی کرد تولید گاز طبیعی این کشور در اکتبر به رکورد 59.7 میلیارد فوت مکعب در روز افزایش خواهد یافت که 0.8 میلیارد فوت مکعب در روز بالاتر از سپتامبر خواهد بود و هفتمین رشد ماهانه متوالی را نشان می‌دهد.

    پیش بینی می‌شود تولید گاز در همه حوزه‌های بزرگ شیل در اکتبر به استثنای ایگل فورد افزایش پیدا کند.

    براساس گزارش رویترز، تولید در منطقه آپالاچیا در پنسیلوانیا، وست ویرجیانا و اوهایو که بزرگ‌ترین حوزه شیل است 0.3 میلیارد فوت مکعب در روز رشد خواهد کرد و به رکورد 24.9 میلیارد فوت مکعب در روز در اکتبر خواهد رسید که هفتمین رشد ماهانه متوالی خواهد بود. تولید در آپالاچیا نیز 21.4 میلیارد فوت مکعب در روز خواهد بود که مشابه اکتبر سال گذشته خواهد بود.

    برچسب ها