عصر خودرو

معاون وزیر کار خبرداد:

تسهیل مراودات تجاری شرکت‌های ایرانی وخارجی

عصر بازار- معاون وزیر کار در نشست مشترک با کارآفرینان و صاحبان صنایع کشور آلمان از تاسیس مرکز تجارت و پیمانکاری فرعی در ایران به منظور تسهیل روابط تجاری شرکت‌های ایرانی و خارجی خبرداد.

تسهیل مراودات تجاری شرکت‌های ایرانی وخارجی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ،عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار در نشست مشترک کارآفرینان و صاحبان صنایع آلمان با وزیر کار، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه این وزارتخانه گفت: در ایران خیلی کوشش می‌کنیم تا سمت تقاضای اقتصاد را تحریک کنیم و از مقدمات تحریک این تقاضا سرمایه گذاری به ویژه سرمایه گذاری خارجی است.

    وی ادامه داد: همچنین در ایران به دنبال اتصال بازارهای جهانی از طریق حضور و مشارکت شرکت‌های خارجی هستیم.

    معاون وزیر کار افزود: آنچه که قرار است اتفاق بیفتد انتظار داریم سهم شرکت‌های خصوصی ایران در مراودات تجاری بین‌المللی افزایش یابد.

    منصوری گفت: با توجه به اینکه ما اتصال شرکتهای خصوصی داخلی با شرکت‌های بین‌المللی را دنبال می‌کنیم در حال تاسیس مرکز تجارت و پیمانکاری فرعی در ایران هستیم که این مرکز ضمن ارائه خدمات شرکت‌های داخلی و خارجی، مراودات تجاری بین شرکت‌ها را تسهیل می‌کند.

    معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار ادامه داد: همچنین در صورتی که حجم و تعداد شرکت‌های متقاضی آلمانی برای مشارکت با ایران از یک حداقلی بیشتر باشد آمادگی داریم دفتر خدمات تجاری و پیمانکاری فرعی را به طور اختصاصی برای تسهیل روابط تجاری شرکت‌های آلمانی با ایران تاسیس کنیم.

    منصوری گفت: یکی از گلوگاه‌هایی که با آن مواجهیم این است که خدمات شرکت‌های ایرانی به کشورهای خارجی به خوبی ارائه و معرفی نمی‌شوند بنابراین آمادگی این مرکز آمادگی دارد این مراودات را تسهیل و خدمات مشاوره‌ای در زمینه تعاملات تجاری و عقد قرارداد را ارائه کند.

    برچسب ها