عصر خودرو

شاخص دوباره سقف شکنی کرد؛

صعود قدرتمند شاخص بورس به قله ۸۴ هزار واحدی

عصر بازار- امروز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه، شاخص کل بورس توانست در ادامه سقف شکنی های خود، رشد ۴۹۸ واحدی را در کارنامه خود ثبت کند و در پایان معاملات در ارتفاع ۸۴ هزار و ۴۱۴ واحد ایستاد.

صعود قدرتمند شاخص بورس به قله ۸۴ هزار واحدی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»،  در این روز تمامی شاخص های منتخب بورس سبز و پر قدرت ظاهر شدند و نمادهای فولاد با 83 واحد، شپدیس 41، فملی 40، حکشتی 32، همراه 31.5، کگل 26 واحد و تاپیکو 21 واحد بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص بورس داشتند.

    طی دادو ستدهای روز جاری، بیش از 452 میلیون ورقه سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 107 میلیارد تومان معامله شد، در این بین سایپا با حجمی نزدیک به 35 میلیون و فولاد با ارزش معاملاتی نزدیک به 6 میلیارد تومان بیشترین حجم و ارزش معاملات بازار را به خود تخصیص دادند.

    نمادهای پربیننده این روز شامل آپ، های وب، خساپا، خودرو، چدن، شپنا و وبملت بود که آپ در حاشیه 2 درصد منفی بود، دو نماد  تازه وارد های وب و چدن نیز با رشد 5 درصدی جزو سبزپوش ترینها بودند، همچنین خوردویی‌ ها طبق انتظار معاملاتی متعادل و مثبت را پشت سر گذاشتند.

    صدر نشینی بازار امروز به ترتیب به نمادهای های وب، لسرما، ونفت، چدن، غشاذر، غپاک و کسرام با بیشترین رشد قیمتی تعلق گرفت، در مقابل نمادهای قشرین، کفپارس، خشرق، کحافظ، غاذر، کترام و کمنگنز با بیشترین افت قیمتی در انتهای جدول معاملات نشستند.

    برچسب ها