عصر خودرو

نوسان شدید قیمت فلزات اساسی در بازار بورس لندن

عصر بازار- آمارهای بورس فلزات لندن نشان می‌دهد که قیمت اکثر فلزات اساسی در یک ماه اخیر روند افزایشی داشته اما در هفته گذشته این مسیر کاهشی شده است.

نوسان شدید قیمت فلزات اساسی در بازار بورس لندن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس ، بر اساس آخرین به‌روزرسانی قیمت فلزات اساسی در بازار بورس لندن هر تن آلومینیم به قیمت 2068 دلار معامله شد.

    فلزات با ارزش مس و روی نیز به قیمت‌های 6457 و 3042 دلار در هر تن به فروش رفتند.

    همچنین در بازار بورس لندن هر تن فلز گرانبهای نیکل به قیمت 11005 دلار خریدوفروش شد. فلز سرب هم به قیمت 2317 دلار و قلع نیز 20675 دلار در هر تن به فروش رفتند. همچنین آمارهای بازار بورس فلزات لندن نشان می‌دهد که هر تن فلز کبالت 62500 دلار به فروش رفته که گران‌ترین فلز در بورس لندن بوده است.

    بر اساس این آمارها قیمت فلز آلومینیم طی یک ماه گذشته با فراز و فرودهای زیادی مواجه بوده به‌طوری‌که در 15 آگوست هر تن از این فلز به قیمت 2052 دلار فروخته شد و روند پرنوسان خود را تا رسیدن به قیمت 2112 دلار ادامه داد. پس از آن با نوسان‌های اندک به قیمت 2068 دلار سقوط کرده است.

    همچنین بررسی گراف قیمتی یک ماه گذشته فلز مس نشان می‌دهد که کمترین قیمت این فلز در یک ماه گذشته 15 آگوست 6338 دلار بوده که روند افزایشی خود را تا رسیدن به قیمت 6903 دلار تا 5 سپتامبر ادامه داده و روند کاهشی آن تا 14 سپتامبر پیش رفته است.

    بررسی قیمت‌های یک ماه گذشته فلزات اساسی بر اساس آمار بورس فلزات لندن حاکی از آن است که فلز روی اگرچه در یک ماه گذشته روند افزایش قیمت را ادامه داده، اما تقریباً از اواخر ماه آگوست روند کاهشی داشته است.

    برچسب ها