عصر خودرو

برای نخستین بار عرضه می شود؛

کمربند زمرد نشان ۲۲۰ قیراطی در بازار دارایی فکری فرابورس

عصر بازار: طرح صنعتی کمربند زرین زمرد نشان ۲۲۰ قیراطی در بازار دارایی فکری فرابورس ایران عرضه شد و علاقه مندان می توانند درخواست خود را جهت مذاکره برای خرید این محصول منحصر به فرد در سایت فرابورس ثبت کنند.

کمربند زمرد نشان ۲۲۰ قیراطی در بازار دارایی فکری فرابورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شهریار شهمیری، مدیر عامل کارگزاری سهم آشنا با اعلام این خبر درباره این طرح صنعتی گفت: این طرح صنعتی منحصر به فرد دارای ویژگی های هنری ویژه ای است که الهام گرفته از 4 هنر دستی از جمله هنراصیل تراش سنگهای گرانبها و قیمتی و احیای هنر فراموش شده ایرانی پارچه زربفت (ابریشم وطلا) و هنرطراحی و جواهرسازی در نهایت هنر چرم است.

    وی درباره ویژگی اصلی این کمربند تصریح کرد: در جلوی این کمربند یک قطعه زمرد تک تخمه 220 قیراطی تراش خورده، نصب شده است.

    این فعال بازار سرمایه با اشاره به نوپا بودن بازار دارایی فکری اظهار داشت: مطالعات زیادی در این مدت صورت گرفته و اصلاحیه های زیادی در دستورالعمل معاملات دارایی فکری انجام شده است که باعث متحول شدن دستورالعمل مذکور شده و در حال حاضر مراحل پایانی تصویب خود را در هیئت مدیره سازمان بورس طی می کند.

    وی خاطرنشان کرد: از آغاز به کار بازار دارایی فکری تا کنون صرفا یک اختراع و یک طرح صنعتی مورد معامله قرار گرفته که هر دو معامله توسط کارگزاری سهم آشنا به مرحله تجاری سازی رسانده شده است.

    مدیرعامل کارگزاری سهم آشنا در پایان افزود: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره عرضه این کمربند زرین زمرد نشان به سایت رسمی فرابورس ایران به آدرس http://www.ifb.ir/IPlist.aspx مراجعه کرده و در صورت تمایل درخواست خود را برای انجام مذاکره جهت خرید ثبت کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها