عصر خودرو

داغ ترین استارتاپ های سال ۲۰۱۷

عصر بازار- استارت آپ ها تمام جهان را پر کرده اند و روز به روز هم به تعداد آنها اضافه می شود. هر روز استارت آپی جدید وارد عرصه می شود و جهان را دگرگون می کند. حالا بیزینس اینسایدر داغ ترین استارت آپ های سال ۲۰۱۷ با توجه به سرمایه گذاری و ارزش آن را منتشر کرده است.

داغ ترین استارتاپ های سال ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، نیمی از سال 2017 گذشته است زمان آن است تا داغ ترین استارت آپ ها معرفی شوند. در این بررسی معیار «ارزیابی گام به گام» انتخاب شده است تا مشخص شود کدام استارت آپ ها داغ ترین بوده اند.

    «ارزیابی گام به گام» به افزایش ارزش سرمایه گذاری در یک استارت آپ وابسته است. این اندازه گیری ارزش استارت آپ ها دور قبل از سرمایه گذاری و بعد از آن را بررسی کرده است.

    از 383 استارت آپی که مورد بررسی قرار گرفته است، 169 مورد افزایش سرمایه گذاری داشته اند. این استارت آپ ها داغ ترین بوده اند.

    1-      Roadrunner Recycling

    ارزش آن در سال 2017، 12 برابر شده است. این استارت آپ، یک سرویس مدیریت زباله است که مواد قابل بازیافت کسب و کارها را فراهم می کند. این از یک نرم افزار تجزیه و تحلیل برای به حداکثر رساندن کارایی و صرفه جویی در پول استفاده می کند.

    ارزش فعلی: 62 میلیون دلار.


    2-      OpCity
    ارزش آن در سال 2017، 11.64 برابر شده است. این استارت آپ در واقع یک نرم افزار ابر برای کارگزاران املاک و مستغلات است که به مطابقت عوامل با خریداران آینده خانه ها کمک می کند.

    ارزش فعلی: 99 میلیون دلار.


    3-      HackerEarth
    ارزش آن در سال 2017، 10.2 برابر شده است. این استارت آپ، یک ابزار استخدام است که به برنامه نویسان اجازه تمرین و رقابت می دهد و به استخدام کنندگان این فرصت را می دهد تا مهارت آینده کارکنان را ارزیابی کند.

    ارزش فعلی: 19 میلیون دلار.

    4-      UIPath
    ارزش آن در سال 2017، 9.3 برابر شده است. این استارت آپ برای فرآیند کسب و کارهای خودکار است و نرم افزاری است که گردش کار ایجاد می کند.

    ارزش فعلی: 110 میلیون دلار.

    5-      MatterHackers:
    ارزش آن در سال 2017، 8.65 برابر شده است. این استارت آپ مواد پرینت سه بعدی به مدارس، کسب و کار و مصرف کنندگان می فروشد.

    ارزش فعلی: 20 میلیون دلار.

    6-      CIMCON Lighting:
    ارزش آن در سال 2017، 7.11 برابر شده است. این استارت آپ، سیستم هوشمند برای کنترل روشنایی برای کسب و کارها و شهرها می سازد.

    ارزش فعلی: 98 میلیون دلار

    7-      CloudCheck:
    ارزش آن در سال 2017، 6.94 برابر شده است. این استارت آپ نرم افزاری برای کمک به مدیریت شرکت ها برای استفاده از محاسبات ابری ارائه می دهد.

    ارزش فعلی: 83 میلیون دلار.

    برچسب ها