عصر خودرو

مدیرعامل کارگزاری بانک آینده:

افشای اطلاعات نهادهای مالی، حق ذی‌نفعان بازار سرمایه است

عصر بازار- از امروز قرار است اطلاعات مالی نهادهای تحت نظارت سازمان بورس افشا شود از این رو کارشناسان بازار سرمایه بر این باورند اجرایی شدن این اقدام از بسیاری از ابهامات ممانعت می کند و منجر به شفافیت بیشتر گردش اطلاعات مالی در بورس می شود ضمن اینکه حق سهامدارو سرمایه گذار داشتن اطلاعات دقیق و شفاف از اشخاص و نهادهای تحت نظارت این سازمان است.

افشای اطلاعات نهادهای مالی، حق ذی‌نفعان بازار سرمایه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از اقتصاد آنلاین، فردین آقا بزرگی در خصوص تشکیل بانک اطلاعاتی نهادهای مالی دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار گفت : هرگونه اطلاعات تکمیلی اعم از اسامی مدیران و صاحبان امضاء مجاز می تواند در راستای شفاف سازی و افزایش آگاهی فعالان بازار سرمایه موثر باشد و چنانچه ابهامی در این زمینه وجود داشته باشد با اصلاح اطلاعات پیشین موجب رفع آن خواهد شد.

    مدیرعامل کارگزاری بانک آینده تصریح کرد:  اغلب فعالان بازار بواسطه میزان نقشی که در فرایند انجام معاملات و تصمیمات مرتبط دارند از سطحی از اطلاعات برخوردارند که می تواند  درمقایسه با سایر استفاده کنندگان از اطلاعات بیشتر باشد.

    وی افزود:  از جمله مدیران و تصمیم گیران یک مجموعه و چگونگی انتصاب آنها، همچنین نحوه اعطای نمایندگی به آنان و با این اقدام شایسته میزان آگاهی و دسترسی تمامی  فعالان مناسب تر و شفاف تر خواهد شد.

    برچسب ها