عصر خودرو

در پایان معاملات روز جمعه؛

ارزش سهام در وال‌استریت رکورد زد

عصر بازار- در معاملات جمعه شب ارزش سهام وال‌استریت به بالاترین میزان خود رسید و با افزایش سهام ارتباطات رادیویی و بازگشت سهام تکنولوژی پس از ۲ روز افت قیمت، اس‌اندپی ۵۰۰ از مرز ۲۵۰۰ امتیاز هم عبور کرد.

ارزش سهام در وال‌استریت رکورد زد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، در معاملات جمعه شب ارزش سهام وال‌استریت به بالاترین میزان خود رسید و با افزایش سهام ارتباطات رادیویی و بازگشت سهام تکنولوژی پس از 2 روز افت قیمت، اس‌اندپی 500 از مرز 2500 امتیاز هم عبور کرد.

    عبور شاخص اس‌اند پی 500 از مرز 2500 امتیاز تنها پس 4 ماه پس از آن صورت گرفت که این شاخص از مرز 2400 عبور کرده بود و سود سال 2017 را به نزدیک 12 درصد رساند.

    فیل بلنکاتو، سرپرست شرکت مدیریت سرمایه لادنبرگ تالمن، می‌گوید: وقتی بازارها به رشد خود ادامه می‌دهند، مردم نگران می‌شوند که نکند از این روند جا بمانند. آنها فکر می‌کنند که شاید لازم است سرانجام آنها هم خود را درون این روند قرار دهند. در این شرایط رفتار سرمایه‌گذاران خرد از همیشه مهم‌تر است.

    بخش فناوری اطلاعات شاخص اس‌اند پی 500، 0.30 درصد رشد داشت که با رشد شرکت‌های تولید ریزتراشه به رهبری انویدیا و اولین رشد اپل پس از معرفی روز سه‌شنبه آیفون جدید، تقویت شد.

    برچسب ها