عصر خودرو

مدیرعامل بانک سپه اعلام کرد:‌

آمادگی تأمین مالی طرح‌های بزرگ از طریق سرمایه‌گذاران

عصر بازار- مدیرعامل بانک سپه گفت: با تجهیز و گسترش فعالیت شعب خارجی بانک سپه، امکان تأمین مالی طرح‌های بزرگ اقتصادی کشور از طریق خطوط اعتباری بین المللی توسط این بانک فراهم شده است.

آمادگی تأمین مالی طرح‌های بزرگ از طریق سرمایه‌گذاران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، محمدکاظم چقازردی که برای بازدید از چند پروژه عمرانی و اقتصادی به قزوین سفر کرده بود در دیدار با استاندار سابق قزوین افزود: قراردادهای منعقد شده با کشور های مختلف نظیر کره جنوبی در زمینه همکاری های بانکی امکان استفاده از منابع خارجی را تسهیل خواهد کرد.

    وی به همکاری مطلوب مسئولان استان قزوین با بانک سپه در تخصیص منابع اشاره کرد و گفت: بانک سپه در زمینه پرداخت تسهیلات برای کمک به رونق تولید رتبه اول در استان قزوین را سال گذشته به خود اختصاص داد.

    مدیرعامل بانک سپه همچنین برای حمایت از گازرسانی به روستاها و مناطق محروم استان قزوین و تکمیل طرح های چند واحد تولیدی بزرگ استان قول مساعد داد.

    رئیس هیأت مدیره بانک سپه گفت: به واسطه جذب منابع خوب طی سال های گذشته و ماه های سال جاری؛ حوزه اعتباری بانک سپه در وضعیت مطلوبی قرار داشته و توانسته است طرح های مختلفی را مورد حمایت خود قرار دهد.

    چقازردی ضمن اشاره به ظرفیت های استان قزوین در زمینه های مختلف، گفت: این استان از معدود استان های کشور است که از ظرفیت های برجسته ای در حوزه های صنعتی، کشاورزی، بازرگانی و خدماتی برخوردار بوده و آماده تبدیل شدن به قطب توسعه کشور است.

    وی افزود: نزدیکی استان قزوین به تهران و استقرار دفاتر مرکزی شرکت های اقتصادی استان در پایتخت، امکان جذب بیشتر منابع مالی و موسسات مالی را فراهم کرده است.

    مدیر عامل بانک سپه ضمن تأکید بر حمایت این بانک از بخش تولید و اشتغال در استان های مختلف کشور، تصریح کرد: بانک سپه سال گذشته پنج برابر تسهیلات پرداختی شعب این بانک در استان قزوین، منابع خارج از استان به واسطه دفاتر شرکت های اقتصادی مستقر در تهران به واحد های تولیدی این استان تسهیلات پرداخت کرد.

    وی ادامه داد: بانک سپه علاوه بر منابع داخلی خود، از محل صندوق توسعه ملی به واحد های بزرگ تولیدی استان قزوین کمک قابل توجهی کرده است.

    رئیس هیأت مدیره بانک سپه به اراده و همت نظام بانکی به ویژه بانک های بزرگ کشور نظیر بانک سپه، برای حمایت و پشتیبانی از سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: بانک ها علی رغم داشتن مشکلاتی مانند؛ کمبود منابع و مطالبات معوق، منابعی بیشتر از میزان تعیین شده در اختیار بخش های تولیدی کشور قرار دادند و مسئولان استانی هم در مصرف به جا و بهینه این منابع نظارت مطلوبی داشتند که جای قدردانی دارد.

    وی ضمن اشاره به ارتباط مطلوب بین بانک مرکزی و بانک سپه، تصریح کرد: این ارتباط خوب ناشی از انضباط مالی و عملکرد مطلوب این بانک است.

    استاندار سابق قزوین هم در این دیدار به توانمندی های اقتصادی استان قزوین در حوزه های مختلف به ویژه صنعتی و کشاورزی اشاره و خاطر نشان کرد: بسته حمایتی دولت و نظام بانکی به خصوص بانک سپه تأثیرات منفی ناشی از تحریم ها روی واحد های تولیدی استان قزوین را برطرف کرد.

    فریدون همتی ضمن قدردانی از خدمات رسانی روان، جدی و مطلوب بانک سپه در استان قزوین، گفت: سال گذشته بانک سپه در زمینه های مختلف به ویژه در پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی در بستر سامانه بهینه یاب عملکرد درخشانی داشته و جزو سه بانک برتر استان بود.

    وی تصریح کرد: در سایه حمایت هوشمندانه و دقیق نظام بانکی از بخش تولید، سال گذشته 1122واحد تولیدی استان قزوین یک هزارو 350 میلیارد تومان تسهیلات بانکی دریافت کردند که بانک سپه در این زمینه رتبه اول را در استان به خود اختصاص داد.

    همتی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات بانکی در سال گذشته از بیکاری حدود 50 هزار نیروی کار در استان قزوین جلوگیری کرد.

    وی ادامه داد: حمایت نظام بانکی کشور در کنار کمک به حفظ تولید و اشتغال موجود، زمینه ایجاد 22 هزار شغل جدید را فراهم کرد و رقم صادرات کالا از استان قزوین با دو برابر افزایش نسبت به بالاترین رقم در سال های گذشته از مرز 675 میلیون دلار فراتر رفت.

    استاندار سابق قزوین در خصوص جذب سرمایه گذاری خارجی در استان قزوین گفت: از 401 میلیون دلار جذب سرمایه گذاری خارجی مصوب شده در استان، 180 میلیون دلار آن عملیاتی شده است.

    همتی تعداد واحدهای نیمه تکمیل استان را 500 واحد اعلام کرد و افزود: قصد داریم در کنار کمک به تکمیل این واحد ها، 500 واحد جدید تولیدی هم در استان قزوین احداث کنیم که در این زمینه نیازمند کمک و حمایت بانک سپه هستیم.

    برچسب ها