عصر خودرو

هشتمین کنفرانس تجارت جهان اسلام با حضور ایران در مالزی برگزار می شود

عصر بازار- هشتمین کنفرانس و نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام هفته جاری همزمان باکنفرانس گردشگری اسلامی و کنفرانس آموزش عالی جهان اسلام با حضور هیاتی از جمهوری اسلامی ایران در مرکز تجارت جهانی پوترای شهر کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار می شود.

هشتمین کنفرانس تجارت جهان اسلام با حضور ایران در مالزی برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، براساس برنامه های اعلام شده، این کنفرانس و نمایشگاه در روزهای 18 تا 21 سپتامبر (دوشنبه تا پنجشنبه هفته جاری) در مالزی برگزار می شود.
    همتایابی تجاری، شناسایی فرصت های تجاری، فرصت شبکه سازی و همکاری تجاری، امکان تبلیغ محصولات و نام های تجاری و معرفی فعالان و نخبه های اقتصادی هان اسلام ازجمله اهداف برگزاری این کنفرانس بین المللی اعلام شده است.
    این کنفرانس توسط مرکز تجارت بین المللی سازمان همکاری اسلامی و با همکاری مرکز اسلامی توسعه تجارت در کوالالامپور برگزار می شود و 'نجیب تون رزاق' نخست وزیر مالزی در آن شرکت می کند.
    براساس این گزارش، هشتمین کنفرانس و نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام امسال با شعار 'گسترش به سوی اقتصاد قوی'، درصدد است با جمع کردن تجار و فعالان عرصه اقتصادی جهان اسلام، بستر همکاری های اقتصادی میان کشورهای اسلامی را تقویت کند.
    در دومین روز از این نمایشگاه جوایز ویژه نخبگان اقتصادی جهان اسلام به 10 شخصیت موثر در این عرصه اهدا می شود. در چهار سال گذشته فعالان حوزه اقتصادی ایران نیز در میان برندگان این جوایز بودند.
    تاکنون 'اسدالله عسگراولادی' در سال 2013 ، 'یونس ژائله سعدآباد' موسس و مدیر عامل شرکت شیرین عسل در سال 2014، 'غلامعلی سلیمانی' موسس و مدیرعامل شرکت غذایی سالیکو در سال 2015 و 'مهدی میریوسفی' مدیرعامل ویژه اقتصادی پارس در سال 2016 از ایران جوایز نخبگان اقتصادی جهان اسلام را دریافت کرده اند.
    حدود دو هزار نفر از صاحبان کسب و کار، تجار و بازرگانان، متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیران ارشد شرکت ها، محققان، کارآفرینان، مدیران مالی و بانکی در هشتمین کنفرانس و نمایشگاه تجارت جهان اسلام حضور خواهند داشت.
    هیات هایی از بیش از 20 کشور از جمله چین، کره جنوبی، سنگاپور، اردن، امارات متحده عربی، جمهوری آذربایجان، عمان، ترکیه، ایران و هند نیز در بیش از 250 غرفه این نمایشگاه محصولات خود را عرضه می کنند.

    برچسب ها