عصر خودرو

توقف سرمایه‌گذاری فولکس در آمریکا

عصر بازار: شرکت فولکس‌واگن اعلام کرد سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیون دلاری در کارخانه خود در چاتانوگا واقع در آمریکا را متوقف خواهد کرد.

توقف سرمایه‌گذاری فولکس در آمریکا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از رویترز، در این کارخانه خودروهای شاسی‌بلند سایز متوسط (کراس اور) تولید می‌شود.

    بر اساس این گزارش، فولکس‌واگن این برنامه را به همراه ایجاد 2 هزار شغل دیگر در آمریکا، سال گذشته اعلام کرده بود. هدف از این اقدام فولکس‌واگن تقویت فعالیت‌هایش در دومین بازار بزرگ خودرو جهان بود؛ اما ماه گذشته ماجرای تقلب فولکس‌واگن در میزان انتشار گازهای آلاینده فاش شد.

    این شرکت برای گذراندن تست استاندارد گازهای آلاینده آمریکا نرم‌افزاری را روی خودروهای دیزلی خود نصب کرده است که میزان انتشار گازهای آلاینده را کمتر از حد واقعی نشان می‌دهد.

    منابع آگاه به رویترز اعلام کردند فولکس‌واگن برنامه‌های بازبینی و بهینه‌سازی مدیریت کسب‌وکار آمریکای شمالی خود را کنار گذاشته است و تا زمانی که در مورد مساله تقلب درمیزان انتشار گازهای آلاینده به توافقی قانونی دست نیابد، استراتژی‌هایش را در آمریکای شمالی دنبال نخواهد کرد.


     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها