عصر خودرو

کرباسیان عنوان کرد:

حذف رانت و فساد از بازار فولاد با عرضه در بورس کالا

عصر بازار- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بورس کالای ایران می تواند در شفاف سازی و سلامت اقتصادی کشور و جلوگیری از رانت و فساد نقش مهمی ایفا کند بنابراین عرضه محصولات صنایع مختلف به ویژه فولاد در بورس کالای ایران هم به نفع تولیدکننده و هم مصرف کننده است.

حذف رانت و فساد از بازار فولاد با عرضه در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، مهدی کرباسیان به سابقه عرضه فولاد در بورس کالا و نقش آن در حذف رانت و افزایش شفافیت معاملات این صنعت اشاره کرد و گفت: محصولات فولادی از سال 1382 در بورس کالای ایران عرضه شده و بحث بورس کالا و به طور کلی فعالیت همه بورس ها یکی از محورهای اساسی است که می تواند در شفاف سازی و سلامت اقتصادی کشور و جلوگیری از رانت و فساد در کشور نقش مهمی ایفا کند.

    وی افزود: بنابراین با توجه به مزیت هایی که در این بورس وجود دارد، عرضه محصولات صنایع مختلف به ویژه فولاد در بورس کالای ایران هم به نفع تولیدکننده بوده و هم به نفع مصرف کننده است.

    کرباسیان عنوان کرد: بنده افتخار می کنم که شخصا در راه اندازی بورس کالای ایران حضور داشته و پس از آن، طی سال هایی که در سمت معاونت وزیر امور اقتصادی و دارایی حضور داشتم برای عرضه کالاهای مختلف در این بورس تلاش کردم.

    رئیس هیات عامل ایمیدور با بیان اینکه خوشبختانه حمایت از بازار سرمایه و به ویژه بورس کالا جزو سیاست های وزیر امور اقتصادی و دارایی است، در خصوص نقش بورس کالا در توسعه و رونق بخشی به صنایع معدنی در کشور اظهار کرد: امیدوارم در راستای این سیاست ها، همکاری نزدیکی که در حوزه معدن و صنایع معدنی به ویژه حوزه فولاد و مس با بورس کالای ایران وجود دارد، به رونق بخشی این صنایع کمک کنیم.

    برچسب ها