عصر خودرو

(۳۳) Kish Invex ۲۰۱۵

مدیرعامل چادرملو: قطعا نمایشگاه فضای حضور هرچه بیشتر سرمایه گذاران خارجی را فراهم می آورد

عصر بازار: مدیرعامل چادرملو گفت: قطعا هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و دومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی فضای حضور هرچه بیشتر سرمایه گذاران خارجی را فراهم می آورد.

مدیرعامل چادرملو: قطعا نمایشگاه فضای حضور هرچه بیشتر سرمایه گذاران خارجی را فراهم می آورد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳:۰۰

    محمود نوریان در گفتگو با خبرنگار عصر بازار با تاکید به اینکه شرکت چادرملو در هفتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و دومین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در جزیره کیش شرکت می‌کند، افزود: هدف از شرکت در نمایشگاه این است که شرکت های فعال در بورس عملکرد خود را در معرض دید عموم و سهام داران قرار دهند و نمود بیرونی شرکت خود را خارج از فضای مجازی را نشان دهند.
    وی با اشاره به اینکه سهام داران می توانند در نمایشگاه از برنامه های آتی و طرح های توسعه ای چادرملو باخبر شوند، اضافه کرد: بررسی فعالیت های معمول شرکت، چشم انداز و دور نمای آتی چادرملو از دیگر برنامه های چادرملو برای نمایشگاه است.
    نوریان اهمیت کارکرد نمایشگاه را مقایسه شرکت ها در یک مقطع کوتاه زمانی دانست و تشریح کرد: بازدیدکنندگان می توانند کلیه فعالان یک بخش را در کنار هم مورد ارزیابی قرار دهند و مقایسه مناسبی بین آنها داشته باشند. این در حالی است که بازار سرمایه یکی از مهمترین بخش های اقتصاد کشور است.
    مدیرعامل چادرملو جزیره کیش را مکانی مناسب برای برگزاری نمایشگاه دانست و گفت: من فکر می کنم برگزار کنندگان نمایشگاه برای حضور سرمایه گذاران خارجی منطقه آزاد کیش را انتخاب کرده اند تا خارجی ها بتوانند راحت تر به این نمایشگاه بیایند.
    به گفته وی، بعد از توافق هسته ای و اجرای برجام، حضور سرمایه گذاران خارجی افزایش زیادی داشته است و قطعا این نمایشگاه فضای حضور هرچه بیشتر آنها را فراهم می آورد.

    برچسب ها