عصر خودرو

گزارش روز؛

خودرویی ها متعادل و مثبت روز را به پایان رساندند

عصر بازار: اکثر نمادها و گروه ها کم حجم و منفی دنبال شدند که در این بین معاملات کم رمق بانک ها نمایان بود. بانک کارآفرین علیرغم حمایت حقوقی معاملاتی منفی را تجربه کرد و به صف فروش رسید و مابقی شرکت های همگروه هم معاملاتی متعادل و منفی را سپری کرده اند.

خودرویی ها متعادل و مثبت روز را به پایان رساندند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، گروه بیمه ای هم بعد از رشدی موقت در پی انتشار گزارش های مثبت در چند روز اخیر، امروز هم به مانند دیروز معاملاتی منفی را پشت سر گذاشتند به طوری که نماد دانا محدوده منفی 4 را هم تجربه کرد.

    در گروه قندی هم برخی از نمادها همچون قصفها و قپیرا با رشد قیمتی همراه شدند و به صف خرید رسیدند و برخی دیگر همچون قشرین صف فروش را تجربه کردند و مابقی همگروهی ها معاملاتی متعادل و منفی را گذرانده اند.
    گروه سیمانی هم اکثرا متعادل و منفی دنبال شدند که در این بین افزایش تقاضا و صف خرید سیمان قائن چشم نوازی می تمود. در ابتدای بازار شاهد جابجایی بلوک نماد خودرو در محدوده صفر تابلو بودیم.
    گروه خودرویی معاملات متعادل و مثبتی را تجربه کردند که در این بین گروه قطعه ساز به مراتب مثبت تر دنبال شدند. صف خرید نماد خچرخش از شروع معاملات و همچنین افزایش تقاضا در نماد ختور و رسیدن این نماد به صف خرید نیز کاملا نمایان بود. در اواخر بازار نماد خساپا در محدوده 1030 ریال و نماد خپارس هم در 891 ریال مورد بازگشایی قرار گرفتند. گروه لیزینگی و حمل و نقلی هم معاملاتی بسیار کم حجم و متعادل را سپری کردند.
    در گروه های پتروشیمی و پالایشگاهی، نمادهای شپلی، شپاکسا و شسینا همراه با صف خرید و نمادهای شکربن، شمواد و پارسان هم در اواخر بازار با افزایش تقاضا مواجه شده و در آستانه صف خرید قرار گرفتند به طوری که نماد پارسان تاثیر مثبت 104 واحدی بر شاخص کل داشته است و بقیه هم گروهی ها متعادل دنبال شدند. گروه پالایشگاهی هم معاملاتی منفی را سپری کردند و یک دست فرمز پوش به کار خود پایان دادند.

    در گروه های فلزی و معدنی نماد فسرب از شروع بازار صف خرید را تجربه کرد و نماد فباهنر هم با افزایش تقاضا در اواخر بازار به صف خرید رسید البته معاملات منفی نماد فخوز هم کاملا نمایان بود. فولاد امیر کبیر کاشان هم که به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد متوقف شده بود در بازه های منفی 19 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت و کاهش 21 واحدی شاخص کل را موجب گردید. گروه معدنی یکپارچه منفی بودند که در این بین نمادهای کگل، کنور و کچاد از فشار فروش بیشتری برخوردار بودند.

    در گروه های ماشین آلات، تجهیزاتی و برقی، نمادهای بنیرو و بسویچ معاملاتی مثبت و صف خرید را تجربه نمودند، نماد بکاب هم معاملاتی مثبت را پشت سر گذاشت اما بترانس تنها نماد منفی این گروه بود. در گروه ساخت محصولات فلزی از بین سه شرکت فعال این گروه نمادهای فاما و فلامی معاملاتی مثبت و نماد فاذر معاملاتی منفی را تجربه کردند.

    در انتهای بازار در گروه سیمانی نمادهای سقاین، سخاش و سشمال به صف خرید رسیدند و مابقی شرکت های همگروه معاملاتی منفی را تجربه کردند. در این بین نماد معاملاتی شرکت سیمان تهران هم با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شد.

    در پایان معاملات امروز شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای پارسان و رانفور با رشد 24 واحدی به ارتفاع 62,948 واحدی رسید که در این بین نمادهای فجر، خساپا و شپدیس بیشترین تاثیر منفی را داشتند. با توجه نحوه دادوستدها و در صورت عدم رخداد سیاسی و اقتصادی خاصی احتمالا فردا بازاری متعادل و کم حجم را نظاره گر باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها