عصر خودرو

در نشستی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

قیمت جدید زغال معادن کشور تعیین شد

عصر بازار- در نشست مشترک وزیر صنعت، معدن و تجارت با کمیته زغال، با نظر خواهی از صاحبنظران و روسای تشکلهای مرتبط و نیز معدن داران ، قیمت زغال ۲۷ درصد شمش فولاد تعیین شد.

قیمت جدید زغال معادن کشور تعیین شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، نشست مشترک وزیر صنعت ، معدن و تجارت با کمیته زغال برای رفع مشکلات تولید و نیز قیمت گذاری این محصول تشکیل شد که با نظر خواهی از صاحبنظران و روسای تشکلهای مرتبط و نیز معدن داران ، قیمت زغال 27 درصد شمش فولاد تعیین شد.

    مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) در این نشست بحث ایمنی معادن را بسیار مهم و حیاتی و جزو وظایف وزارت کار دانست.

    مهدی کرباسیان با بیان اینکه برخی معادن نیاز به کمک های ویژه معدن  به معدن دارند تا تولید بتواند تکانی بخورد، افزود: آموزش از بحثهای جدی در معادن ماست و ایمیدرو حاضر است بودجه تامین آموزش را با کمک نظام مهندسی معدن با شرط اجباری بودن آموزش تامین کند.

    ناصر نیا رییس انجمن نظام مهندسی معدن نیز در ادامه معادن زغال کشور را نیازمند سرمایه گذاری 1600 میلیارد تومانی و 2.5 میلیارد یورویی در بازه زمانی 15 ساله عنوان کرد.

    سرمایه گذاری معادن برای بازسازی و نوسازی تجهیزات و نیاز به تعویض صد درصدی برخی تجهیزات ، ایمنی معادن و اشتغال پایدار و کمک به ظرفیت سازی برای تولید 55 میلیون تن فولاد طبق اهداف هذفگذاری شده، همچنین ایجاد زیر ساختهایی نظیر جاده و ... از نکاتی بود که معدن داران زغال سنگ کشور در این نشست مشترک با وزیر صنعت ، معدن و تجار بدان اشاره کردند.

    برچسب ها