عصر خودرو

برآیند صفر شاخص خودرویی ها در هفته ای که گذشت

عصر بازار- در هفته ای که گذشت، بازدهی گروه خودرو تغییری نسبت به هفته گذشته نداشت، به عبارتی شاخص گروه از ۱۶ هزار و ۸۳۰ واحد آخرین روز کاری هفته گذشته به ۱۶ هزار و ۸۶۲ واحد در آخرین روز کاری این هفته رسید.

برآیند صفر شاخص خودرویی ها در هفته ای که گذشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این هفته میانگین حجم و ارزش معاملات گروه در مقایسه با هفته گذشته به ترتیب افت 33.6 و 31 درصدی را به ثبت رسانیدند.

    اولین روز کاری این هفته تعطیل بود و طی معاملات روز دوم دو نماد ختراک و خکمک صف خرید بودند، در مقابل دو نماد خفناور و خموتور در حاشیه 4 درصد منفی، بیشترین افت قیمت را داشتند و جو کلی گروه منفی بود.

    روز سوم هفته خودرویی ها با ادامه افت قیمتی در میانه کانال 16 هزار واحدی قرار گرفتند.

    روز چهارم، سهامداران تعداد 123.9 میلیون سهم خودرویی به ارزش 15.8 میلیارد تومان در 13 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند، به این ترتیب گروه خودرو با بیشترین حجم و ارزش معاملات صدرنشین کل بازار شد، طی این روز به ویژه نمادهای قطعه سازی رشد خوبی ثبت کردند و اکثرا در حاشیه 4 درصد مثبت نوسان کردند.

    گروه خودرو در آخرین روز کاری هفته  نیز سبزپوش و متعادل به معاملات خود پایان داد، از میان نمادهای مهم گروه به جز نماد خاور که  با صف خرید 9 میلیونی به کار خود پایان داد، مابقی رشد متعادلی را ثبت کردند.

    برچسب ها