عصر خودرو

"مارون" و "ذوب" رشد فرابورس را رقم زدند

عصر بازار- طی معاملات امروز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه ۹۶، شاخص فرابورس با رشد جزئی ۰.۶۰ واحدی به کار خود پایان داد.

"مارون" و "ذوب" رشد فرابورس را رقم زدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، امروز شاخص بورس در کانال 944 واحدی آرام گرفت، نماد مارون با 2.56 واحد و ذوب با 1.34 واحد تاثیر مثبت روی شاخص آیفکس، موجب سبزپوشی شاخص شدند درحالیکه نمادهای میدکو، بمپنا، حکمت، دماوند و سرچشمه با تاثیر منفی خود مانع رشد بیشتر شاخص شدند.

    طی روز جاری نماد اوان پس از  رشد پی در پی و بازدهی 192 درصدی بالاخره با افت 4 درصدی مواجه شد، از بین نمادهای پربیننده دیگر گکوثر نیز که مانند اوان نمادی تازه وارد است در حاشیه صفر منفی  قرار گرفت و شتوکا نیز  افت 1.65 درصدی را ثبت کرد، مابقی نمادهای پربیننده شامل ذوب، فولای و شلیا در حاشیه 2 درصد مثبت قرار داشتند، اپرداز نیز تحت تاثیر عرضه اولیه  امروز هم گروهی خود «های وب» سبزپوش و صف خرید شد.

    طی معاملات روز جاری ثباغ پس از تشکیل مجمع فوق العاده و تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه به گردونه معاملات بازگشت و با رشد 8.35 درصدی در صدر جدول معاملات بازار فرابورس جایی گرفت.

    پس از آن نمادهای سدبیر، تلیسه، اپرداز، ثعمرا، شلیا و زگلدشت سبزترین بودند و بیشترین رشد قیمتی را ثبت کردند، در مقابل دو نماد تسه به همراه نمادهای کپرور، اوان، دتولید، قشیر و قچار با بیشترین افت قیمتی در انتهای جدول نشستند.

    برچسب ها