عصر خودرو

اداره اطلاعات انرژی آمریکا:

برگشت پالایشگاه‌های تعطیل آمریکا به شرایط عادی دشوار است

عصر بازار- اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد، برگشت پالایشگاه‌های آمریکا به وضعیت عادی پس از تعطیلی ۲۵ درصدی به سبب طوفان‌های آمریکا بسیار دشوار است و وضعیت قیمت نفت در هفته‌ها و ماه‌های آینده نامشخص است.

برگشت پالایشگاه‌های تعطیل آمریکا به شرایط عادی دشوار است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، پس از دو طوفان هاروی و ایرما در آمریکا که خسارات بسیاری را در حوزه نفت و انرژی، کشاورزی و صنعت به این کشور وارد کرد، اداره اطلاعات انرژی آمریکا گزارشی از میزان خسارت‌ به نفت و پالایشگاه‌های این کشور منتشر کرده است.

    بر اساس اعلام اداره اطلاعات انرژی آمریکا، پالایشگاه‌های این کشور خسارت دیده یا فعالیت‌شان متوقف شده است و ادامه تولید دشوار و یا حداقل پروسه‌ای زمان‌بر خواهد بود.

    این گزارش همچنین تأکید کرده است که شرایط مبهمی راجع‌به برگشت این پالایشگاه‌ها به وضعیت عادی وجود دارد. علاوه‌بر زمان‌بر بودن و شرایط سخت آن ابهامات دیگری درباره قیمت انرژی در هفته‌ها و ماه‌های آتی پیش روی ما قرار داده است.

    در حالی‌که حدود نیمی از پالایشگاه‌های آمریکا مجبور هستند که تولیدشان را متوقف کنند، با کاهش 3.1 میلیون بشکه نسبت به هفته گذشته به 14.8 میلیون بشکه رسید..

    سیل عظیمی که به راه افتاد 15 پالایشگاه نفتی در تگزاس ازجمله پالایشگاه موتیوا متعلق به عربستان در پورت آرتور را از چرخه تولید خارج کرد.

    25 درصد ظرفیت پالایشگاه نفت آمریکا متوقف شد و وضعیت بحرانی همچنان ادامه دارد.

    برچسب ها