عصر خودرو

تغییر مالکیت ۳۰۸ میلیون ورقه بهادار در نخستین روز هفته

عصربازار: در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، ۳۰۸ میلیون ورقه بهادار در ۱۳ هزار و ۶۷ نوبت مورد معامله قرار گرفت.

تغییر مالکیت ۳۰۸ میلیون ورقه بهادار در نخستین روز هفته
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در پایان معاملات 9 آبان‌ماه 1394، 308 میلیون و 310 هزار ورقه بهادار خرید و فروش شد و ارزش آن به 928 میلیارد و 330 میلیون ریال رسید.

    در روز نخست هفته، 6 میلیون و 830 هزار سهم گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان توسط معامله‌گران دادوستد شد و بیشترین حجم معاملات سهام را به نام خود ثبت کرد این در حالیست که بیشترین ارزش معاملات امروز به میزان 14 میلیارد و 430 میلیون ریال مربوط به سهام صنایع نسوز توکا بود.
    این گزارش حاکیست، سهام توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و پس از آن صنعت روی زنگان و مینو شرق بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های نیرو سرمایه کوثر مرکزی و بیمه سامان با بیشترین افت قیمت روبرو شدند
    هر ورقه حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در بازه 670 تا 682 هزار ریال در نوسان بود و آیفکس بدو تغییر نسبت به روز معاملاتی قبل عدد 697 را نشان داد.
    علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری کنجینه آینده روشن با خرید و فروش 3 میلیون سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به معامله 110 هزار و 250 ورقه اجاره سه ماهه مپنا بود.
    گفتنی است، در روز جاری شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت نفت ایرانول و شرکت آهن و فولاد ارفع پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی و نماد معاملاتی شرکت سبحان دارو پس از لغو برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بودیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها