عصر خودرو

سیاوش زراعتی خبر داد:

اقدامات موثر بانک صادرات ایران برای حل مشکلات صادرکنندگان ایرانی به قطر

عصر بازار- ​مدیرعامل بانک صادرات ایران در حاشیه مراسم شصت و پنجمین سالگرد تاسیس این بانک، از انجام توافقات اصولی با بانکهای قطری برای تسهیل مبادلات تجاری با این کشور خبر داد.

اقدامات موثر بانک صادرات ایران برای حل مشکلات صادرکنندگان ایرانی به قطر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک صادرات ایران، سیاوش زراعتی در حاشیه مراسم شصت و پنجمین سالگرد تاسیس این بانک که در شعبه بازار یک برگزار شد، در جمع خبرنگاران از انجام توافقات اصولی موثر برای تقویت همکاریهای تجاری بین ایران و قطر از طریق شعبه بانک صادرات ایران خبر داد.

    بنابراین گزارش مدیرعامل بانک صادرات با بیان اینکه بانک‌های قطری با شعبه بانک صادرات ایران به عنوان تنها بانک ایرانی همکاری های خود را آغاز کرده اند، گفت: می‌توانم به صادرکنندگان بگویم که توافقاتی انجام شده و کارهای موثری برای حل مشکل آنها در حال انجام است.

    سیاوش زراعتی با اعلام این خبر از انجام اقدامات موثر این بانک برای حل مشکلات بانکی صادرکنندگان ایرانی به قطر از طریق شعبه بانک صادرات در دوحه خبر داد و افزود: بانک صادرات ایران با تجار و صادرکنندگان ایرانی و نیز با طرف قطری برای رفع موانع بانکی مذاکراتی داشته و مشکلات بانکی در حال مرتفع شدن است.

    برچسب ها