عصر خودرو

در کدال؛

جدیدترین ۶ ماهه های منتشر شده

عصر بازار: عملکرد ۶ ماهه ۷ شرکت بورسی و فرابورسی بر سامانه کدال نشست.

جدیدترین ۶ ماهه های منتشر شده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، پست بانک برای سال مالی 94 مبلغ 2 ریال سود برای هر سهم پیش بینی کرده که طی 6 ماه مبلغ 96 ریال زیان برای هر سهم شناسایی کرده است.

    ستران پیش بینی سودش را از 558 ریال به 220 ریال کاهش داده است و طی 6 ماه مبلغ 89 ریال سود برای هر سهم شناسایی کرده و 40 درصد پیش بینی را پوشش داده است. دلیل این تعدیل منفی 61 درصدی کاهش تحویل محصول به مقدار 25 درصد نسبت به بودجه اصلاحی و تخفیف فروش بوده است.

    ایران خودرو در پاسخ به ابهامات گزارش 6 ماهه عنوان کرده است؛ بودجه با حفظ پیش بینی فروش 510 هزار دستگاه با تکیه بر سیاست دولت برای خروج از رکود تایید شده است و کاهش نرخ فروش محصول دنا بدلیل کاهش صادرات بوده و قیمت داخلی آن در نیمه دوم با نیمه نخست سال برابری می کند. شرکت پیش بینی کرده در نیمه دوم سال فروش تندر افزایش یابد. همچنین شرکت اعلام کرده افزایش 44 درصدی خالص درآمدها و هزینه های عملیاتی بودجه تعدیلی به واسطه افزایش هزینه های جذب نشده است.

    "خکمک" 94 ریال زیان به ازای هر سهم در پایان سال مالی جاری پیش بینی کرده است. این قطعه ساز، طی 6 ماه مبلغ 56 ریال زیان شناسایی کرده که بدین ترتیب 60 درصد بودجه را پوشش داده است. این شرکت افزایش دستمزد را 15درصد لحاظ کرده در حالیکه 24 درصد پیش بینی شده است.

    "خگستر" هم بدلیل کاهش نرخ سود بانک پارسیان با کاهش سود همراه شده و مبلغ 309 ریال سود برای سال مالی 94 اعلام و طی 6 ماه مبلغ 28 ریال معادل 9 درصد پوشش داده است.

    "شرانل" برای سال مالی 94 مبلغ 2567 ریال سود پیش بینی کرده و طی 6 ماه مبلغ 925 ریال معادل 36 درصد آن را محقق کرده است. کاهش قیمت نفت و نرخ های صادراتی و افزایش تسهیلات مالی عملکرد شرکت را متاثر کرده است. این شرکت در 6 ماهه دوم برنامه فروش ساختمان دارد.

    "ونفت" در گزارش 6 ماهه مبلغ 387 ریال سود برای هر سهم شناسایی کرده و 64 درصد از بودجه را پوشش داده است. این شرکت مبلغ 606 ریال سود برای هر سهم پیش بینی کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها