عصر خودرو

سود ۲۳ میلیارد ریالی " سدور" از فروش سه قطعه زمین

عصر بازار: شرکت سیمان دورود در پی خبر افزایش سرمایه ۱۰۰۰ درصدی که ماه گذشته از دو محل مازاد تجدید ارزیابی و آورده نقدی درباره فروش سه قطع از اراضی این شرکت شفاف سازی کرد.

سود ۲۳ میلیارد ریالی " سدور" از فروش سه قطعه زمین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، فریدون رحمانی مدیرعامل شرکت سیمان دورود طی اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال آورده است، در پیش بینی یکساله منتهی به 29 اسفند 94 مبلغ 22 میلیارد و 876 میلیون ریال سود شناسایی شده است.

    در این اطلاعیه در خصوص جزئیات فروش سه قطعه از اراضی شرکت شامل اکسیژن پرکنی، سکوی گاز و آتش نشانی آمده است:

    زمین اکسیژن پرکنی به مبلغ کارشناسی 13 میارد و 750 میلیون ریال ر قیمت خورده است که با کسر ارزش دفتری زمینه به ارزش 207 میلیون ریال معادل 13 میلیارد و 543 میلیون ریال سود حاصل از فروش برای این شرکت دارد.

    زمین آتش نشانی به مبلغ کارشناسی 5 میلیارد و 328 میلیون ریال و ارزش دفتری 40 ریال، مبلغ 5 میلیارد و 288 میلیون ریال سود حاصل از فروش برای این شرکت به ارمغان می آورد.

    و زمین سکوی گاز به مبلغ کارشناسی 4 میلیارد و 75 میلیون ریال و ارزش دفتری 30 میلیون ریال، مبلغ 4 میلیارد و 45 میلیون ریال عایدی خواهد داشت.

    بدین ترتیب سود حاصل از فروش این سه زمین برای سیمان دورود 22 میلیارد و 876 میلیون ریال خواهد بود. قیمت های کارشناسی توسط 3 تن از کارشناسان دادگستری استان لرستان در تاریخ 11 تیر ارزیابی شده است.

    بر اساس این اطلاعیه برای زمین اکسیژن پرکنی یک مرحله مزایده عمومی برگزار شده است که شرکت کننده ای نداشته است.

    برای زمین آتش نشانی طی دو مرحله برگزاری مزایده عمومی دو نفر شرکت کرده اند.

    زمین سکوی گاز طی یک مرحله مزایده عمومی، به شرکت پرسی گاز آذربایجان شرفی به عنوان برنده این مزایده به مبلغ 4 میلیارد و 75 میلیون ریال تعلق گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها