عصر خودرو

رشد کم عمق بورس در تالار شیشه‌ای

عصر بازار: در جریان معاملات امروز بورس اوراق بهادار، در حالی که شاخص کل ۲۴ واحد صعود کرد، گروه رایانه با یک درصد بازدهی مثبت، بیشترین بازدهی گروهی را به سهامداران این گروه اعطا کرد.

رشد کم عمق بورس در تالار شیشه‌ای
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، بورس اوراق بهادار در جریان معاملات اولین روز هفته با 24 واحد جهش در شاخص کل، در شاخص 62 هزار و 948 واحدی توقف کرد.

    در جریان معاملات امروز، ارزش کل بازار بالغ بر 272 هزار میلیارد تومان بود که نسبت به روز معاملاتی قبل، اندکی افزایش داشته‌است.
    در بازار امروز نمادهای «پارسان» و «رانفور» به ترتیب 104 و 10 واحد تاثیر مثبت در شاخص داشتند، در حالی که نماد‌های «فجر» و «خساپا» با تاثیر گذاری منفی 21 و 16 وا‌حدی، بیشترین تاثیر منفی را در شاخص داشتند.
    در بازار امروز نمادهای معاملاتی شرکت‌های قطعات اتومبیل ایران، سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه متوقف شدند. همچنین شرکت نیرو محرکه جهت برگزاری جلسه هیات مدیره به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه متوقف شد.
    البته امروز نماد معاملاتی شرکت‌های سایپا،پارس خودرو با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 1394/12/29 و شرکت قند مرودشت با توجه به اعلام پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی 1395/04/31،بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی آماده انجام برای از سرگیری معاملات، آماده شدند.
    در بازار امروز نماد معاملاتی شرکت کشت و صنعت چین چین پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه (بدون تقسیم سود نقدی)،بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی آماده انجام معامله شد. همچنین نمادهای «سبجنو»، «کبافق»، «کترام» «چکارن» و «حکشتی» نیز مجددا برای آغاز معاملات بازگشایی شدند. این سهام برای برگزاری مجمع مدتی بسته بودند.
    در جریان معاملات امروز، پس از اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، نمادهای «قزوین»، «قصفها»، «شتهران» و «شپلی» بیشترین تقاضا را در بازار داشتند و «سصفها»، «کهرام»، «خپویش» با طولانی‌ترین صف‌های فروش مواجه شدند.
    در میان شاخص‌های گروهی امروز، گروه رایانه با 1 درصد بازدهی مثبت، بیشترین میزان بازدهی مثبت گروهی را داشت، در حالی که گروه تک سهم حفاری با حدود 0.6 درصد بازدهی منفی، بیشترین میزان بازدهی منفی را داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها