عصر خودرو

کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد:

دلیل عرضه‌های بالا در گروه فلزات اساسی

عصر بازار- یک کارشناس بازار سرمایه گفت : سهام فلزی از جمله فولاد و مس طی دو الی سه ماه اخیر متاثر از افزایش قیمت های جهانی و رشد صادرات آنها افزایش نسبتاً زیادی داشتند به گونه ای که سهام برخی فلزی ها از ۲۵ درصد تا بیش از ۶۰ درصد افزایش یافت.

دلیل عرضه‌های بالا در گروه فلزات اساسی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از اقتصاد آنلاین، محمود رضا الهی فرد  به دلایل افت این روزهای بازار اشاره کرد وگفت: بیشترین دلیل افت بازار ناشی از افت سهام فلزی ها بوده است.

    وی افزود : سهام فلزی  از جمله فولاد و مس  طی  دو الی  سه ماه اخیر متاثر از افزایش قیمت های جهانی و رشد صادرات آنها  افزایش نسبتاً زیادی داشتند به گونه ای که  سهام برخی فلزی ها از 25 درصد تا بیش از 60 درصد افزایش یافت.

    مدیرعامل کارگزاری سی ولکس با تاکید بر اینکه به نظر می‌رسد رشد  قیمت های جهانی متوقف گردیده است، تصریح کرد:    به هر  جهت احتمال کاهش قیمت های جهانی وجود دارد برخی که در قیمت های پایین خرید کرده اند و یا نیاز به نقدینگی دارند  بدیهی است تمایل به فروش داشته باشند و این موضوع موجب منفی شدن بازار خواهد شد .

    این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: همچنین  انتشار اوراق بدهی و روند افزایش  قیمت دلار و طلا نیز موجب جذب نقدینگی بازار به سمت اوراق بدهی،  دلار و طلا می شود .

    برچسب ها