عصر خودرو

رییس اداره نظارت بر بازارهای سازمان بورس خبر داد

تک تک معاملات بازار سهام را رصد می‌کنیم

عصر بازار: یک مقام مسئول در سازمان بورس با تاکید بر رصد معاملات بازار سهام گفت: تاکنون نسبت به تخلف در یک نماد معاملاتی در گروه قندی‌ها طی ۸ نوبت به کارگزار مربوطه تذکر و اخطار داده شد و پرونده آن به هیات رسیدگی تخلفات بورس ارجاع شد.

تک تک معاملات بازار سهام را رصد می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، مسلم پیمانی، رییس اداره نظارت بر بازارهای سازمان بورس با رد شائبه چشم پوشی از تخلف برخی معامله گران و کارگزاران در بازار سهام گفت: تک تک معاملات در بورس تهران رصد و به لحاظ سلامت معامله بررسی می‌شود.

    وی افزود: گرچه امکان ارایه اطلاعات در زمینه پیگیری برخی تخلفات در نمادهای معاملاتی خاص بازار سهام به دلایل قانونی وجود ندارد، اما همواره نسبت به شناسایی و رصد تخلفات احتمالی در نمادهای معاملاتی به کارگزاران تذکر داده می‌شود.

    این مقام مسئول درباره بروز برخی تخلفات احتمالی در تعدادی از نمادهای معاملاتی گروه قندی از سهامداران عمده عنوان کرد: در این زمینه می توان به پیگیری سازمان بورس نسبت به ارایه تذکر به چند شرکت کارگزاری نسبت به فرایند معاملات در یک نماد معاملاتی خاص گروه قند و شکر اشاره کرد.

    پرونده این تخلفات از طریق اداره نظارت بر بازارهای سازمان بورس به هیات رسیدگی به تخلفات ارجاع شده و در حال رسیدگی است.

    این موضوع در برخی دیگر از نماد های معاملاتی که شائبه تخلفات در آن وجود داشته گرچه به حوزه معاملات بازار سهام مربوط نمی شود، اما در تعامل با سازمان ها و نهادهای ناظر در حال پیگیری است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها