عصر خودرو

زمان عرضه اولیه سهم "های وب" مشخص شد

عصر بازار- فردا چهارشنبه ۲۲ شهریور تعداد ۰۰۰ر۰۰۰ر۴۰۰ سهم شرکت داده گستر عصر نوین با نماد "های وب " به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه می شود.

زمان عرضه اولیه سهم "های وب" مشخص شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، تعداد 200 میلیون سهم جهت عرضه به کارکنان شرکت داده گستر عصر نوین، معادل 10 درصد از سهام شرکت داده گستر عصر نوین به عنوان پانصدوپانزدهمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "اطلاعات و ارتباطات" گروه و طبقه "خدمات ارزش افزوده" در فهرست نرخ‌های بازار دوم عرضه خواهد شد.

    این شرکت که هدف تبدیل شدن به یکی از اپراتورهای جامع مخابراتی کشور را دنبال می‌کند دارای سرمایه 4.000 میلیارد ریالی است و در زمینه خدمات دسترسی به دیتا و اینترنت در بیش از 450 شهر کشور و نیز پهنه روستاهای کشور به ارائه سرویس می پردازد.

    شرکت داده گستر عصر نوین، با بهره‌مندی از طیف وسیعی از پروانه‌های مخابراتی، خدمات متنوع مخابراتی را در گستره کشور ارائه می‌دهد. یکی از پروانه‌های مهم این شرکت پروانه شبکه ارتباطات ثابت (FCP) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

    از دیگر پروانه‌های شرکت می‌توان به پرانه Radio Trunk،MVNO، FWA، Wholesale mobile اشاره کرد. این شرکت از 31مرداد 1396 در فهرست نرخ‌های بورس درج شده و با بارگذاری کامل اطلاعات در سامانه کدال در اولویت عرضه های بورس قرار دارد.

    برچسب ها