عصر خودرو

امکان تسویه حساب اختیاری متوفیان سهام عدالت فراهم شد

عصر بازار- مشمولان سهام عدالت تا پایان شهریورماه امسال فرصت دارند صورتحساب خود را از سامانه سهام عدالت دریافت و در صورت تمایل و به صورت اختیاری نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند.

امکان تسویه حساب اختیاری متوفیان سهام عدالت فراهم شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، از نیمه اسفندماه سال گذشته این امکان برای دارندگان سهام عدالت فراهم شده است تا با مراجعه به سامانه این سهام به نشانی www.samanese.ir، از وضعیت صورتحساب خود آگاه شده و در صورت تمایل نسبت به تسویه باقیمانده اقساط خود اقدام کنند.

    بر این اساس از 49 میلیون و 226 هزار نفر مشمول سهام عدالت، نزدیک به 2 میلیون نفر تاکنون فوت کرده‌اند که از امروز وراث آنها می‌توانند با وارد کردن اطلاعات سه جلدی متوفیان در سامانه سهام عدالت، از وضعیت صورتحساب آنها آگاه شده و در صورت تمایل نسبت به تسویه باقیمانده اقساط خود اقدام کنند.

    همچنین پس از ارائه شماره شبا توسط وراث متوفیان سهام عدالت، سود این سهام به حساب فرد متوفی واریز شده و پس از تعیین انحصار وراثت سود به دست وراث خواهد رسید.

    گفتنی است؛ مشمولان سهام عدالت تا پایان شهریورماه امسال فرصت دارند صورت حساب خود و متوفیان را از سامانه سهام عدالت دریافت و پس از آگاهی از ارزش سهامشان، نسبت به تسویه مانده بدهی اقدام کنند.

    برچسب ها