عصر خودرو

روز گذشته رقم خورد؛

نوسان بهای سکه در معاملات آتی

عصر بازار- حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۱۱ هزار و ۹۱۶ قرارداد و ارزش معاملات نیز به یک هزار و ۶۶۲ میلیارد ریال رسید.

نوسان بهای سکه در معاملات آتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، در همین حال روز گذشته، فعالان بازار سکه هر قطعه سکه تمام طرح جدید را با 19 هزار ریال افت 12 میلیون و 725 هزار ریال فروختند.

    به این ترتیب در بازار طلا قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و هر قطعه نیم سکه ثابت ماند و به ترتیب 12 میلیون و 420 هزار ریال و 6 میلیون و 660 هزار ریال معامله شد، اما ربع سکه افت 20 هزار ریالی را تجربه کرده و به 3 میلیون و 770 هزار ریال رسید. سکه گرمی در معاملات روز گذشته با 10 هزار ریال کاهش 2 میلیون و 510 هزار ریال به فروش رفت.

    همچنین دربازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا در رقم یک هزار و 347 دلار تثبیت شد، اما قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار ایران با سه هزار ریال کاهش یک میلیون و 265 هزار و 610 ریال فروخته شد.

    در معاملات آتی سکه در روز گذشته از 5 سررسید آتی سکه، 3 سررسید روندی مثبت، یک سررسید ثابت و سررسید دیگر هم منفی بود. به این ترتیب قرارداد آتی سکه در سررسید شهریورماه سال 96 با رقم یک میلیون و 270 هزارتومان مورد معامله قرار گرفت و 0.9 درصد رشد کرد.

    قرارداد سکه سررسید آبان ماه نیز رشد 0.07 درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و 299 هزار تومان داد و ستد شد.

    در همین حال قراداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و 328 هزار تومان خریداری شد که نسبت به آخرین روز هفته قبل 0.03 درصد افت داشت.

    از سوی دیگر قرارداد آتی سکه تحویل اسفند ماه با رقم یک میلیون و 364 هزارتومان مورد معامله قرار گرفت که نسبت به آخرین روز هفته قبل ثابت ماند.همچنین قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال 97 با 0.05 درصد رشد با رقم یک میلیون و 402 هزارتومان داد و ستد شد.

    برچسب ها