عصر خودرو

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد:

پرداخت سود سهام عدالت ۳ مرحله‌ای شد

سود هر نفر حداقل ۶۹هزارتومان

عصر بازار- رییس سازمان خصوصی سازی با اعلام اینکه پرداخت سود سهام عدالت ۳ مرحله ای است، مشمولان گروه اول را افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی عنوان کرد.

پرداخت سود سهام عدالت ۳ مرحله‌ای شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از  ایبِنا، عبدالله پوری حسینی با بیان اینکه تا به امروز حدود 3400 میلیون تومان سود به سهامداران عدالت اختصاص یافته است اظهارداشت: برای اختصاص این سود به شرکت خصوصی‌سازی به عنوان نماینده مردم، این شرکت ها به مدت 8 ماه یعنی از اواخر تیرماه تا ابتدای اسفندماه فرصت داشتند که از بین این شرکت ها فقط شرکت هلدینگ خلیج فارس به جهت اینکه هنوز مجمع آنها تشکیل نشده تا پایان مهرماه فرصت دارند که سود مشمولان سهام عدالت را بپردازند.

    وی با بیان اینکه برآورد اولیه از شرکت هلدینگ خلیج فارس این است که چیزی حدود 600 میلیارد تومان سود به مشمولان سهام عدالت بپردازد،‌ به رادیو اقتصاد گفت: این مقدار سود اختصاص یافته به وسیله یک شرکت قابل ملاحظه است که هنوز به حساب شرکت خصوصی سازی برای واگذاری داده نشده است.

    پورحسینی با بیان اینکه مبلغ کل سود قطعی پرداختی مشمولان سهام عدالت تا سقف 4000 میلیارد تومان خواهد بود ادامه داد: این مقدار از سود به جهت شرکت دادن سهامداران در سهم شرکت ها تغیر می‌کند، اما از 3400 میلیارد تومان کمتر نخواهد بود.

    وی با بیان اینکه سود قطعی که پرداخت می شود از تقسیم 3400 میلیارد تومان به تعداد 49 میلیون مشمول خواهد بود تاکید کرد: این مقدار قطعی است که برای آن برنامه‌ریزی کردیم.

    پور حسینی با بیان اینکه پرداخت سود مشمولان سه مرحله‌ای است، اظهارداشت:‌ ابتدا سود مشمولانی که جزو دو دهک پایین جامعه بوده و عمدتا نیز جزو خانواده‌های تحت پوشش سازمان های حمایتی هستند پرداخت خواهد شد و سپس روستاییان بیکار و بعد سایر روستاییان و مشمولان سهام عدالت سودشان پرداخت خواهد شد چرا که امکان پرداخت همزمان این مقدار از سود وجود ندارد.

    برچسب ها