عصر خودرو

مدیرعامل بانک صادرات ایران:

بانک صادرات ایران نقش بسزایی در شکوفایی اقتصاد کشور دارد

عصر بازار: ​اسماعیل للـه گانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در سفر یکروزه ای که به مشهد مقدس داشت ضمن دیدار با مهندس عزیزیان قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بر گسترش تعاملات و تعمیق روابط فی مابین تاکیدکرد.

بانک صادرات ایران نقش بسزایی در شکوفایی اقتصاد کشور دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، للـه گانی در این دیدار طی سخنانی گفت: بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در شکوفایی اقتصاد کشور دارد و میتواند در استان خراسان رضوی به دلیل وجود مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) کمکهای خوبی در این راستا داشته باشد و مسلماً با همکاری بانک صادرات ایران و آستان قدس رضوی، ظرفیتهای تولیدی در استان افزایش چشمگیری خواهد داشت. همچنین باتوجه به ظرفیتهای بسیار خوب بانک صادرات ایران در داخل و خارج از کشور و سابقه طولانی و درخشان آن میتوانیم همکاری خوبی با مجموعه پیمانکاران آستان قدس رضوی داشته باشیم.

    وی افزود: این بانک با استفاده از ابزارهای مالی، اوراق مشارکت، صکوک و سایر ابزارهای مالی میتواند کمک شایانی به پیشرفت پروژههای آستان قدس نماید. بهعلاوه، در خصوص تخصیص تسهیلات ارزی باتوجه به حضور شعب بانک صادرات در کشورهای حاشیه خلیج فارس، میتوانیم با بهتر شدن فضای اقتصادی کشور، از این امکانات به نحو مطلوبی برای گسترش همکاریها با آستان قدس استفاده نماییم. این امکان نیز وجود دارد که با تشکیل کارگروههای مشترک با مجموعه آستان قدس رضوی در حوزههای مختلف، پروژههای جدیدی را تعریف کنیم. از سوی دیگر، میتوانیم درجهت توسعه و پیشرفت پروژههای قبلی و کارخانجات و مؤسسات تولیدی گامهای خوبی برداریم. ما علاوه بر خدمات در حوزه بانکداری، این امکان را داریم که در حوزههای بیمه و کارگزاری بورس نیز با آستان قدس همکاری داشته باشیم.
    للـه گانی سپس با تأکید بر ایجاد مرکز مشاوره سرمایهگذاری و مالی در بانک صادرات ایران برای مشتریان ویژه به منظور تحلیل وضعیت اقتصادی پروژههایشان، درخصوص چگونگی افزایش  همکاریها خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه قریب به اتفاق اموال آستان قدس مربوط به مردم است، همکاری متقابل بانک صادرات ایران با آستان قدس رضوی در پروژهها و طرحهایی خواهد بود که ارزش افزوده خوبی دارند. ما همچنین میتوانیم در مناطق ویژه اقتصادی مانند سرخس و یا در طرحهای  بزرگی مانند نفت و گاز با آستان قدس مشارکت نماییم.
    در ادامه این جلسه، آقای عزیزیان، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، با ابراز خرسندی از همکاری و تعامل بانک صادرات ایران با مجموعه آستان قدس رضوی گفت: سطح همکاری و تعامل بانک با مجموعه آستان قدس بسیار مطلوب و رضایت بخش است.
    وی افزود: آستان قدس علاوه بر فعالیت در حوزههای فرهنگی، در حوزههای اقتصادی نیز دارای قابلیت و ظرفیت های فراوان است و این مجموعه در بخش های ساختمانی، مشاورهای و همچنین حدود ٢۰ واحد فرهنگی از جمله دانشگاه، روزنامه و بیمارستان فوق تخصصی رضوی فعالیت دارد.
    وی سپس با بیان فرصت های پیش روی بین بانک و آن مجموعه، بر همکاری همهجانبه با بانک صادرات ایران تاکید کرد.
    شایان ذکر است در این جلسه عرفانی عضو هیأت مدیره و خدایاری سرپرست معاونت سرمایهگذاری و امور شرکتها حضور داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها