عصر خودرو

هیات تجاری ۳۰ نفره ایرانی فردا به اوکراین سفر می‌کند

عصر بازار- سفر سه روز هیات تجاری ایران به اوکراین در زمینه‌های انرژی، کشاورزی، صنایع کوچک و متوسط، حمل‌ونقل و ترانزیت به سرپرستی رئیس اتاق ایران از فردا آغاز می‌شود.

هیات تجاری ۳۰ نفره ایرانی فردا به اوکراین سفر می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، ‌ غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در راس هیات تجاری 30 نفره به اوکراین سفر می‌کند.

    در این سفر سه روزه محمدرضا کرباسی، معاون امور بین‌الملل اتاق ایران، روسای اتاق‌های البرز و قزوین، رئیس اتاق مشترک ایران و اوکراین، نماینده سازمان توسعه تجارت و چند نماینده مجلس شورای اسلامی به همراه فعالان اقتصادی حضور دارند.

    سفر به سرزمین معادن و «خاک‌ سیاه» با هدف گسترش و توسعه مناسبات اقتصادی تهران-کیف در حالی از فردا آغاز می‌شود که این سفر به دعوت رسمی رئیس اتاق بازرگانی کیف، «گنادی چیژیکف» برنامه‌ریزی شده است.

    حوزه‌های انرژی، کشاورزی، صنایع کوچک و متوسط، حمل‌ونقل و ترانزیت زمینه‌های همکاری ایران و اوکراین خواهد بود.

    دو سال قبل هیاتی اقتصادی-تجاری از اوکراین به ایران با سرپرستی رییس اتاق بازرگانی آمده بود، بارها هیات‌های تجاری این کشور به ایران و به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آمده‌اند اما آخرین هیات تجاری از ایران به اوکراین در زمان ریاست محمد نهاوندیان در سال 1390 اعزام شده است.

    همزمان نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کیف از سوی غلامحسین شافعی افتتاح می‌شود.

    برچسب ها