عصر خودرو

روند افزایشی قیمت پایه محصولات پلیمری؛

پلی استایرن ها صدرنشین شدند

عصر بازار- مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری نشان می دهد که اکثر کالاها روندی صعودی داشته اند.

پلی استایرن ها صدرنشین شدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، بیشترین افزایش قیمت پایه در گروه محصولات پلیمری، متعلق به پلی استایرن های معمولی و مقاوم با 8 درصد رشد است. این کالاها به ترتیب 417 و 476 تومان نسبت به هفته گذشته گران شده اند.

    در همین حال استایرن بوتادین رابرهای تیره و روشن نیز به روند صعودی خود ادامه دادند، این کالا به ترتیب 3.9 و 3.7 درصد رشد قیمت داشته اند.

    همچنین در ادامه اکثر کالاها با 2 درصد رشد قیمت نسبت به هفته گذشته روبه رو شدند، در گروه پلی اتیلن ها، پلی اتیلن های سنگین فیلم 2.9 درصد رشد کردند. پلی اتیلن های ترفتالات نساجی و بطری هم 2.7 درصد نسبت به هفته قبل گران شدند.

    در ادامه پی وی سی ها هم با 2.4 درصد رشد قیمت نسبت به هفته قبل روبه رو شده و در حدود 90 تا 100 تومان گران شدند.

    پلی اتیلن های سنگین تزریقی و دورانی نیز با 2.4 درصد رشد قیمت نسبت به هفته گذشته روبه رو شدند.

    همچنین پلی اتیلن های سبک خطی و فیلم نیز 2.6 تا 2.7 درصد رشد قیمت داشتند، به طوری که به ترتیب با 108 و 122 تومان افزایش قیمت نسبت به هفته قبل روبه رو شدند.

    پلی اتیلن های سنگین اکستروژن نیز 1.7 درصد رشد قیمت داشتند، کمترین افزایش قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به پلی پروپیلن شیمیایی با 0.9 درصد است، این کالا 43 تومان نسبت به هفته قبل گران شد.

    در همین حال قیمت دلار نیز برای محاسبه قیمت پایه محصولات پتروشیمی با 0.6 درصد افزایش به رقم 3 هزار و 879 تومان رسید، هفته گذشته قیمت دلار 3 هزار و 875 تومان بود.

    برچسب ها