عصر خودرو

یک کارگزاری اعلام داشت:

پیش بینی سهام مقبول بازار در هفته جاری

عصر بازار- وضعیت سهام چند گروه از جمله شرکت های پالایشی، حمل و نقل و فلزی و معدنی به همراه دو سهم تازه وارد فرابورسی توسط یک کارگزاری پیش بینی شد.

پیش بینی سهام مقبول بازار در هفته جاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کارگزاری آبان، بازار سهام که آخر هفته گذشته شاهد ثبت شاخص 83 هزار و 675 واحدی بود، امروز بعد از تعطیلی شنبه آغاز به کار کرده و هفته جاری را با 4 روز کاری طی می کند.

    در این میان کارگزاری آبان پیش بینی کرد به نظر می رسد در شروع این هفته با پررنگ شدن مجدد شایعه اعلام تعدیل مثبت گروه پالایشگاهی به دلیل برگشت ذخایر، گروه پالایشگاهی به لیدری نماد شپنا (که بالاترین ذخیره را گرفته) معاملاتی مثبت را تجربه کنند و نمادهای "شبریز و شتران" نیز با تقاضای بالایی مواجه باشند.
    در گروه حمل و نقل، پیش بینی می شود نمادهای "حسینا، حپارسا، حریل و حسیر" همچنان در کانون توجه فعالین بازار قرار داشته باشند و معاملاتی پرتقاضاتر از هم گروهی ها تجربه کنند .
    در این میان شاخص مدیران خرید یا PMI تولید کشورهای مختلف دنیا شامل هند، چین، کره، اتحادیه اروپا و ژاپن در ماه آگوست همچنان رو به افزایش بوده که منجر به شتابگیری اقتصاد دنیا شده است. از طرفی با توجه به تضعیف روز افزون نرخ دلار و در نهایت در کنار ادامه کاهش ذخایر استراتژیک بورس های لندن و چین، موجب ادامه تقویت قیمت کامودیتی ها در بازارهای بین المللی طی ماه های اخیر شده است.
    با توجه به این موارد، به نظر می رسد گروه های فلزی و معدنی و بخصوص نمادهایی همانند "فملی، فولاد، کگل، ومعادن، فباهنر، فخوز، کروی، کاما و کپرور" همچنان در کانون توجه فعالین بازار قرار داشته باشند اما به دلیل رشد سریع ماه های اخیر و مهمتر از آن کاهش قیمت ها در چند روز گذشته با تعادل بیشتر و معاملاتی احتمالا منفی در هفته پیش رو دنبال شوند.
    طی هفته پیش رو احتمالا سهم تازه وارد "گکوثر" شروعی متعادل را تجربه کند اما نماد تازه وارد دیگر یعنی "اوان" علیرغم رشد حدود 160 درصدی و شفاف سازی، شروعی پرتقاضا داشته باشد ولی به دلیل رشد چشمگیر ، با عرضه های حجم داری مواجه شود.

    برچسب ها