عصر خودرو

بزرگ ترین بانک روسیه ۱۰ میلیون کارت بانکی «میرشارژ» صادر می کند

عصر بازار- «سبربانک» روسیه در راستای یکپارچه کردن سیستم پرداخت در این کشور، ۱۰ میلیون میرشارژ که جایگزین ویزا کارت و مستر کارت است، صادر می کند.

بزرگ ترین بانک روسیه ۱۰ میلیون کارت بانکی «میرشارژ» صادر می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، مدیر عامل «سبربانک»، بزرگ ترین بانک روسیه، گفت: این بانک در راستای سیستم پرداخت ملی «ان اس پی کی» روسیه 10 میلیون کارت «میرشارژ» برای شاغلین بخش دولتی، مستمری بگیرها و دیگر مشتریان روسی صادر خواهد کرد.

    در واقع سیستم پرداخت «میرشارژ» در سال 2015 میلادی به دنبال تحریم آمریکا علیه روسیه که به موجب آن استفاده از ویزا کارت و مستر کارت در این کشور غیر فعال شد به سیستم بانکی روسیه معرفی شد.

    همچنین به گفته «الویرا نابیولینا» رئیس بانک مرکزی روسیه، 90 درصد از خودپردازهای روسیه در حال حاضر آماده پذیرش سیستم پرداخت جدید هستند؛ ضمن اینکه «ان اس پی کی» آماده پاسخگویی به ظرفیت بازار 230 میلیون کارت بانکی در این کشور است.

    در همین حال سال گذشته میلادی «سبربانک» روسیه بعنوان بخشی از برنامه ادغامی خود در سیستم «میرشارژ»، ارائه خدمات این نوع کارت را در خودپردازها و دستگاه های پوز مهیا کرد و در حال حاضر تقریبا 1.2 میلیون ترمینال پوز به این سامانه خدمات ارائه می دهند.

    برچسب ها