عصر خودرو

قیمت انواع کویل فولادی وارداتی در بازار ایران افزایش یافت

عصر بازار- در حالی که قراردادها و پیشنهاداتی با قیمت هایی بالاتر از بازار ایران گزارش شده، قیمت ورقه های فولادی وارداتی در ایران در طی هفته منتهی به چهارشنبه همچنان رو به افزایش بوده است.

قیمت انواع کویل فولادی وارداتی در بازار ایران افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، در حالی که قراردادها و پیشنهاداتی با قیمت هایی بالاتر از بازار ایران گزارش شده، قیمت ورقه های فولادی وارداتی در ایران در طی هفته منتهی به چهارشنبه همچنان رو به افزایش بوده است.

    این گزارش حاکی است، یک مورد سفارش 20 هزار تن کویل فولادی از شرکت ام ام کی روسیه به قیمت 470 یورو (559 دلار) در هر تن برای تحویل بر روی عرشه کشتی به ثبت رسیده است.

    هزینه حمل هر تن فولاد از روسیه به ایران حدود 20 دلار است.

    برآورد قیمت متال بولتین در روز 6 سپتامبر برای کویل فولادی 2 میلی متری در بازار ایران 579 تا 597 دلار در هر تن برای تحویل در بنادر ایران بوده است، در حالی که این رقم در یک هفته قبل 575 تا 584 دلار در هر تن بوده است.

    قیمت برآورد شده برای هر تن کویل سرد نورد وارداتی در بازار ایران برای تحویل در بنادر ایران در روز چهارنشبه 630 تا 635 دلار در هر تن بوده، در حالی که این رقم در هفته قبل از آن 620 تا 633 دلار بوده است.

    قیمت کویل فولادی سرد نورد فولادی در بازار ایران برای تحویل بر روی عرشه در بندر آستاراخان روسیه 610 تا 615 دلار در هر تن بوده است.

    با توجه به هزینه برآورد شده 20 دلاری برای حمل هر تن فولاد از آستاراخان تا بنادر ایران، قیمت تمام شده این نوع کویل فولادی در بنادر ایران حدود 630 تا 635 دلار در هر تن بوده است.

    هفته گذشته قیمت جدیدی برای کویل گالوانیزه گرم نورد وارداتی در بازار ایران شنیده نشده و قیمت برآورد شده برای این نوع کویل با احتساب هزینه حمل همچنان در رقم 665 تا 670 دلار در هر تن بدون تغییر باقی مانده است.

    برچسب ها