عصر خودرو

شهریاری:

با اجرای پروژه‌ پتروشیمی مکران شاهد رونق اقتصادی در سیستان و بلوچستان خواهیم بود

عصر بازار- رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر رعایت مسائل زیست محیطی توسط شرکت پتروشیمی نگین مکران گفت: امیدوارم این پروژه هرچه سریعتر به اتمام برسد چرا که منجر به افزایش اشتغال می شود.

با اجرای پروژه‌ پتروشیمی مکران شاهد رونق اقتصادی در سیستان و بلوچستان خواهیم بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، حسینعلی شهریاری با بیان اینکه کارهای بسیار خوبی توسط شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران در استان سیستان و بلوچستان انجام شده است، گفت: امیدوارم با ادامه رعایت مسائل زیست محیطی توسط این مجموعه، شاهد توسعه‌ای موفق از صنعت در منطقه باشیم.

    نماینده مردم زاهدان در خانه ملت، بیکاری را از عمده مشکلات مردم استان سیستان و بلوچستان عنوان و تصریح کرد: ان‌شاء الله با راه‌اندازی تمام فازهای این پروژه شاهد رفع بسیاری از مشکلات استان باشیم و بتوانیم ارزش افزوده‌ای مناسب برای استان ایجاد کنیم.

    شهریاری با اشاره به بازدید سال گذشته‌اش از شهرک پتروشیمی مکران با تاکید بر بومی‌گزینی در این پروژه خاطرنشان کرد:‌ مقرر شده است در صورت وجود نیروهای بومی متخصص، این شرکت از نیروهای بومی موجود استفاده کند و اگر تخصصی مورد نیاز بود که در استان وجود نداشت، از خارج از استان تامین نیرو شود.

    وی در ادامه تاکید کرد: امیدوارم مدیران شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران به این وعده جامه عمل بپوشانند تا شاهد کاهش آمار بیکاری در استان سیستان و بلوچستان باشیم.

    رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان وجود بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در استان متبوعش را نبود شغل و آمار بالای بیکاری دانست و تاکید کرد: ایجاد اشتغال توسط شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران تاثیر بسیار زیادی در ایجاد امنیت و کاهش آمار ناهنجاری‌های اجتماعی دارد.

    شهریاری در پایان با تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های شرکت پتروشیمی توسعه نگین مکران تصریح کرد: امیدوارم تمام فازهای این پروژه ‌به اتمام برسد تا بتوانیم شاهد رونق اقتصادی در استان سیستان و بلوچستان باشیم؛ چرا که اجرای پروژه‌های عظیمی از این دست تاثیر بسیار مثبتی در محرومیت‌زدایی و ایجاد امنیت در استان خواهد داشت.

    برچسب ها