عصر خودرو

از سوی دفتر صنایع پایین دستی پتروشیمی اعلام شد؛

تعیین کف عرضه محصولات پتروشیمی برای فصل پاییز

عصر بازار- کارگروه تنظیم بازار شورای رقابت کف عرضه محصولات پتروشیمی برای فصل پاییز را تعیین کرد.

تعیین کف عرضه محصولات پتروشیمی برای فصل پاییز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از نیپنا، مرضیه طهماسبی مسئول تنظیم بازار دفتر صنایع پایین دستی پتروشیمی اظهار کرد: در آخرین جلسه کارگروه تنظیم بازار شورای رقابت، تعیین کف عرضه محصولات پتروشیمی برای شهریور ماه و نیز فصل پاییز نهایی شد و به تصویب اعضای این کارگروه رسید.

    مسئول تنظیم بازار دفترصنایع پایین دستی پتروشیمی با بیان این که بطورکامل تحولات بازار را رصد می کنیم گفت: قیمت ها با توجه به قیمت های جهانی و بر اساس فرمول و با درنظرگرفتن تمامی موارد قانونی تعیین و اعلام می شود .

    وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم ، تمهیدات لازم برای تامین پلی استایرن مورد نیاز صنایع پایین دستی دراین ماه اتخاذ شده و مشکلی برای تامین این محصول نخواهیم داشت.

    طهماسبی تصریح کرد: شرایط بازار با توجه به روند معامله ها مثبت ارزیابی می شود و تعامل ایجاد شده میان دفترصنایع پایین دستی پتروشیمی، مجتمع های پتروشیمی، بورس کالای ایران و نیز انجمن ها و تشکل ها سبب شده تا معامله محصولات مختلف با شفافیت انجام شود.

    وی پیشتر نیز با اشاره به این که حفظ منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفترصنایع پایین دستی قرار دارد، گفته بود: همانطور که بارها اعلام شده است اعلام دقیق نیاز واقعی بازار از سوی اتحادیه های تامین نیاز و انجمن های تخصصی مصرف کننده محصولات پتروشیمی می تواند بازارهای مصرف را با آرامش بیشتری همراه سازد.

    برچسب ها